رونمایی از تندیس سیدالشهدای مقاومت در صداوسیمای گلستان/ صدا وسیما باید مجاهد عرصه جهاد تبیین باشد

مدیرکل صدا و سیمای گلستان از رونمایی تندیس سیدالشهدای مقاومت در صداوسیمای گلستان خبر داد و گفت: تندیس زیبای شهید سلیمانی توسط حوزه هنری و فرهنگی استان کرمانشاه به صدا و سیمای گلستان اهدا شد که این تندیس را به زودی در این مرکز نصب می‌کنیم.
رونمایی از تندیس سیدالشهدای مقاومت در صداوسیمای گلستان/ صدا وسیما باید مجاهد عرصه جهاد تبیین باشد
1402/10/20 - 14:07
تاریخ و ساعت خبر:
178824
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، رسول شکری نیا ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست اندر کاران رسانه ای هفته بسیج و اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که در صدا و سیمای گلستان برگزار شد، اظهار کرد: به زودی تندیس زیبای حاج قاسم سلیمانی که توسط حوزه هنری و فرهنگی استان کرمانشاه به صداوسیمای گلستان اهدا شد را در این مرکز نصب خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: سالگرد حاج قاسم یادآور بسیاری از رشادت‌ها و شجاعت هاست امروز به برکت وجود نازنین سبزپوشان سپاه شاهد امنیت پایداری در کشور هستیم دشمن در تلاش است آرامش و امنیت ما را خدشه‌دار کنند.
مدیرکل صدا و سیمای گلستان با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات جاری ابراز کرد: مردم همواره ثابت کردند جانانه پای کار انقلاب و نظام ایستادند و این ایستادگی مردم، مسئولیت ما سنگین تر می‌کند.
وی ابراز کرد: هر لحظه در رسانه ملی و استانی با شهدا و ولایت تجدید میثاق می‌کنیم ما باید مجاهدان عرصه جهاد تبیین باشیم.
شکری نیا با بیان اینکه اخلاص در همکاران صدا و سیمای گلستان موج می‌زند، خاطرنشان کرد: امروز مسیر رسانه ای ما در اوج قرار دارد.


خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تندیس سیدالشهدای مقاومت، رونمایی از تندیس ، گلستان ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو