مطالبه‌گری و امیدآفرینی مهمترین رسالت خبرنگاران است

مسئول بسیج رسانه گلستان مطالبه‌گری و امیدآفرینی را از مهمترین رسالت خبرنگاران برشمرد.
مطالبه‌گری و امیدآفرینی مهمترین رسالت خبرنگاران است
1402/12/02 - 12:02
تاریخ و ساعت خبر:
190410
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، علیرضا همایونفر صبح امروز در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین رسالت خبرنگاران مطالبه‌گری و امیدآفرینی در جامعه است و خوشبختانه خبرنگاران گلستانی در مسیر پیشرفت، توسعه و امیدآفرینی در جامعه قلم می‌زنند.
وی با بیان اینکه شهید شاخص کشوری سازمان بسیج رسانه «شهید عبدالمهدی مغفوری» است، تصریح کرد: یادمان نرود امروز به برکت خون مطهر شهداست که به بالندگی و شکوفایی رسیدیم تکریم شهدا بسیار حائز اهمیت است امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا بسیار مهم و پرداختن به این موضوع یک وظیفه دینی است.
مسئول بسیج رسانه گلستان خاطرنشان کرد: تکریم شهدا هرگز نباید از اذهان ملت پاک شود ما باید به دنیا بفهمانیم که انسجام و وحدت ما مثال زدنی است و دشمن نمی‌تواند به کشور ما نگاه چپ کند.
همایونفر ابراز کرد: اهمیت رسانه در جوامع بشری برکسی پوشیده نیست امروز مطبوعات، خبرگزاری، پایگاه خبری باید در خط نظام باشند و در جهت حفظ نظام قلم بزنند.
وی تصریح کرد: رسالت رسانه مطالبه‌گری است و آنچه واقعیت است به مردم انعکاس دهند رسانه‌های ما همواره در مسیر پیشرفت کشور گام برداشتند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول بسیج رسانه گلستان، علیرضا همایونفر، آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو