عافیت طلبان مانع پیشرفت انقلابند/ شهید سلیمانی در اوج اقتدار سرباز نظام بود

سخنران هیئت شهدای رسانه گلستان با بیان اینکه عافیت طلبان مانع پیشرفت هستند، گفت: آنهایی به نظام ضربه می‌زنند که عافیت طلبند ولی حاج قاسم اینگونه نبود و روحیه خستگی ناپذیری داشت.
عافیت طلبان مانع پیشرفت انقلابند/ شهید سلیمانی در اوج اقتدار سرباز نظام بود
1402/10/13 - 09:14
تاریخ و ساعت خبر:
178483
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حسینی صبح امروز در مراسم ولادت حضرت زهرا «س» که در نمازخانه فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: عافیت طلبی انقلاب را به عقب می‌راند و مانع پیشرفت کشور می‌شود شهید سلیمانی با روحیه خستگی ناپذیری که داشت تنها سه ساعت در شبانه روز استراحت می‌کرد و در اوج اقتدار نظامی سرباز وطن بود.
وی با بیان اینکه پیامبر «ص» به مقام زن ارزش داد، گفت: حضرت زهرا «س» و شهید سلیمانی آدم ولایت بودند.
سخنران شهدای هیئت رسانه گلستان بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات ابراز کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند در زمان امام علی «ع» خیلی در ستاد انتخاباتی بودند ولی آدم امام علی «ع» نبودند
خيلی ها سر سفره جمهوری اسلامی هستند ولی ولایی نیستند حاج قاسم آدم ولایت بود.
حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه انسان‌های ولایی باید از چهار چیز خود بگذرند، خاطرنشان کرد:
اینکه می‌بینیم حاج قاسم سلیمانی به درجه والایی رسید به این خاطر بود که از همه چیز خود گذشت برای رسیدن به تقرب الهی باید از عافیت طلبی و راحت طلبی بگذریم.
وی با اشاره به اینکه عافیت طلبی انقلاب را به عقب می‌راند، ابراز کرد: کمر امام علی ع را معاویه نشکست بلکه راحت طلبان شکستند آنهایی به نظام ضربه می‌زنند که عافیت طلبند حاج قاسم اینگونه نبود.
سخنران هیئت شهدای رسانه گلستان گفت: اگر میبینم حاج قاسم، حاج قاسم شد به این دلیل بود که خالصانه کار می‌کرد و تنها سه ساعت در شبانه روز می‌خوابید ما در کشور، آنقدر کارهای بر زمین مانده داریم که اکنون وقت استراحت نیست حاج قاسم این را فهمید.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هیئت شهدای رسانه گلستان، مراسم ولادت حضرت زهرا(س) ، عافیت طلبی ، موانع پیشرفت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو