فرماندار مینودشت خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه عمرانی و اقتصادی در مینودشت/ روستاهای مینودشت مجهز به دوربین مداربسته شدند

فرماندار مینودشت از افتتاح و کلنگ‌زنی 170 پروژه اقتصادی،عمرانی و خدماتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در ایام الله دهه فجر تعداد 84 پروژه افتتاح و 19 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.
افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه عمرانی و اقتصادی در مینودشت/ روستاهای مینودشت مجهز به دوربین مداربسته شدند
1402/11/11 - 10:56
تاریخ و ساعت خبر:
189563
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، فرامرز دیلم‌کتولی صبح امروز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر تعداد 170 پروژه اقتصادی، عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که تعداد 84 پروژه افتتاح و 19 پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی از مجهز شدن تمامی روستاها به دوربین‌های مداربسته در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در شهرستان مینودشت تعداد ۷۲ روستا وجود دارد و همه روستا مجهز به دوربین شده‌اند.
دیلم‌کتولی از اعتبار 532 میلیارد تومانی برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های دهه فجر در مینودشت خبر داد و افزود: افتتاح و کلنگ‌زنی بسیاری از این پروژه‌ها در بخش روستایی است که شامل مرمت و بهسازی آسفالت، احداث دوربین‌های مداربسته در تمامی روستاها، نصب سه دکل مخابراتی، مقاوم‌سازی مسکن روستایی، جاده بین روستایی و تبدیل شبکه سیم به کابل است.
وی از گازرسانی به سه واحد صنعتی در مینودشت خبر داد و ابراز کرد: در ایام‌الله دهه فجر شاهد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از ۳۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد و ایجاد روشنایی معابر خواهیم بود.
فرماندار مینودشت با تأکید بر اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان مینودشت اختصاص پیدا کرده بود، افزود: مبلغ یک هزار میلیارد تومان آن جذب شده است و بیشتر این اعتبار برای سد نرماب درنظر گرفته شد و اگر این اتفاق رقم بخورد شاهد جبران عقب‌ماندگی و تحولی در استان گلستان خواهیم بود.
دیلم کتولی یادآور شد: ۲۴۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان مینودشت به برکت انقلاب اسلامی آسفالت شده و همه روستا از نعمت، آب، برق و گاز برخوردار هستند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ففرماندار مینودشت،فرامرز دیلم کتولی، دهه فجر،افتتاح و کلنگ‌زنی،پروژه‌های عمرانی و اقتصادی،دوربین مداربسته،روستاهای مینودشت،سمیرا رجبی خبرنگار
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو