فرمانده سپاه گرگان:

بزرگترین شاهکار«شهید سلیمانی» برچیده شدن سیطره داعش بود/ دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن انتخابات است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، گفت: بزرگترین شاهکار شهید حاج قاسم سلیمانی پایان سیطره داعش بود.
بزرگترین شاهکار«شهید سلیمانی» برچیده شدن سیطره داعش بود/ دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن انتخابات است
1402/10/11 - 19:00
تاریخ و ساعت خبر:
178396
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، محمود علیخانی امشب در مراسم ولادت بزرگ بانوی دوعالم حضرت زهرا«س» و چهارمین سالگرد شهید سلیمانی که در نرجسیه شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی در برچیده شدن سیطره داعش نقش مهم و اساسی را بر عهده داشت حاج قاسم شخصیتی بی‌نظیر در جهان اسلام است که باید راه و منش این شهید والامقام را ادامه دهیم.
وی شهید سلیمانی را مظهر اخلاص و ولایت‌مداری برشمرد و تصریح کرد: ارزش و منزلت شهید سلیمانی را کشورهای لبنان، عراق و سوریه به خوبی درک کردند به گونه‌ای که سرلشکر سوری می‌گوید «ارزش یک دکمه سردار سلیمانی از درجه ارتشبدی من بالاتر است».
وی با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا«س» و روز مادر ابراز کرد: نقش بانوان و مادران در جامعه بسیار حائز اهمیت است من هرگاه به دیدن مادرم می‌روم بر دستان او بوسه می‌زنم و می‌گویم به برکت وجود شماست که من اکنون پاسدار انقلاب شدم.
فرمانده سپاه گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید طهرانی مقدم افزود: شهید طهرانی مقدم پدر علم موشکی ایران بود و در حقیقت ایشان شهید دهه ولایت بودند چون در دو عید غدیر و قربان به شهادت رسید او بسیار به حضرت زهرا«س» علاقه داشت و هرگاه به مشکلی برمی‌خورد به ایشان متوسل می‌شد.
علیخانی بر لزوم شرکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود: دشمن همواره درصدد کمرنگ جلوه دادن انتخابات پایان سال در ایران است هنوز تنه سال 1401 از یادمان نرفته است که چطور اراذل و اوباش کرایه‌ای، نظم و امنیت نوامیس ما را در گرگان به خطر انداختند.
وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان جبهه استکبار و در راس آن اسرائیل و آمریکاست.
فرمانده سپاه گرگان درخصوص پنج حادثه مهم در تاریخ اسلام گفت: حادثه بعثت، حادثه غدیر، حادثه عاشورا، حادثه انقلاب اسلامی و حادثه ظهور امام زمان«عج» است.
در پایان این مراسم فرمانده سپاه گرگان از زینب تیموری فرزند شهید مدافع حرم قاسم تیموری و فاطمه اصفهانکلاته فرزند شهید امنیت عباسعلی اصفهانکلاته تقدیر کرد و در پایان از نمایشگاه اقتصادمقاومتی که به مناسبت میلاد حضرت زهرا در نرجسیه گرگان برپا شده بود دیدن کرد.




خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه گرگان،محمود علیخانی،شهید سلیمانی، برچیده شدن،سیطره داعش، انتخابات،کمرنگ،دشمن،خبرنگار سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو