مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان:

مردم با قدرت پای صندوق‌های رای حاضر شوند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است، گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باعث می‌شود که کشور را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت کنیم.
مردم با قدرت پای صندوق‌های رای حاضر شوند
1402/10/25 - 17:06
تاریخ و ساعت خبر:
178990
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حجت‌الاسلام قاسم پور عصر امروز در جمع مردم انقلابی که در راستای محکوم کردن جنایات تروریستی حادثه کرمان در مسجد عزیزالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اگر کشوری انتخابات قوی برگزار کند دشمن از آنها ناامید خواهد شد باید تلاش کنیم انتخابات پیش‌رو را پرشور برگزار کنیم هرچه این انتخابات باشکوه‌تر برگزار شود یاس و ناامیدی در دل دشمنان رخنه خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه نگذاریم انقلابمان به دست دشمن بیفتد، تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی با حضورشان در انتخابات مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان خواهند زد مراقب باشیم گول سخنان دشمنان را نخوریم تلاش کنیم انتخابات را پرشور برگزار کنیم زیرا بی‌تفاوتی بدترین آفت است.
ماه رجب ماه پربرکتی است برای آنکه بتوانیم وارد ماه رمضان شویم باید در این ماه پرفضیلت خودسازی کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان ابراز کرد: دنیا بازاری است یک عده‌ای در این دنیا معامله می‌کنند و سود می‌برند و عده‌ای خسران می‌برند افرادی که در راه دین فعالیت و خودشان را وقف خداوند کردند معامله سراسر سود است و بهشت را از آن خود کردند.
قاسم پور حضور مردم ولایی در صحنه‌هایی که باعث یاس و ناامیدی دشمن می‌شود را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی‌ها، شرکت در انتخابات، روز قدس و.. سبب ایجاد یاس و ناامیدی دشمنان می‌شوند و یک تکلیف شرعی برای مؤمنان است.
وی با تاکید بر اینکه خط قرمز مسلمانان ولایت فقیه است، افزود: نمیتوان با زبان ادعای ولایتمداری کنیم اما در عمل ولایت را قبول نداشته باشیم هرگاه با مشکلی برخورد کرديم ببینیم حضرت آقا چه می‌فرمایند همان کار را انجام دهیم باید بصیرت داشته باشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان ابراز کرد: بصیرت همانند نورافکنی است که راه را در دل تاریکی به مردم نشان می‌دهد شناخت دشمن از دوست و شناخت خودی از غیرخودی بصیرت است.
قاسم پور خاطرنشان کرد: فتنه سال 1388 را هنوز از یاد نبردیم این جنگ ترکیبی بود که توسط دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران اجرا شد و خوشبختانه توانستیم آن فتنه را خنثی کنیم.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان:، انتخابات ، تکلیف شرعی، حضور حداکثری،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو