همزمان در سراسر کشور؛

تجمع بزرگ حقوق دانان انقلابی علیه جنایات صهیونیستی در گلستان برگزار شد

رئیس کل دادگستری گلستان با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه گفت: اتفاقاتی که اکنون توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه می‌افتد و همچنان استمرار دارد یک نسل‌کشی است که به شدت آن را محکوم می‌کنیم.
تجمع بزرگ حقوق دانان انقلابی علیه جنایات صهیونیستی در گلستان برگزار شد
1402/10/24 - 13:36
تاریخ و ساعت خبر:
178922
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حیدر آسیابی ظهر امروز در تجمع بزرگ حقوق دانان انقلابی که علیه جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در شبستان امامزاده عبدالله «ع» شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی نقش موثری در جبهه مقاومت داشت یک زمانی مقاومت مردم فلسطین انتفاضه بود با مجاهدت شبانه‌روزی حاج قاسم اکنون شاهد تشکیل جبهه مقاومت در نوار غزه هستیم ما امروز آمدیم تا جنایت هولناک رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کنیم.
وی با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه ملت مظلوم غزه تصریح کرد: در راستای جنایات رژیم صهیونیستی که علیه ملت مظلوم غزه استمرار دارد باید از لحاظ حقوقی محکوم شود.
رئیس کل دادگستری گلستان ابراز کرد: 152کشور عضو کنوانسیون پیشگیری و مجازات جنایت نسل‌کشی هستند حتی رژیم‌صهیونیستی هم عضو این کنوانسیون است.
آسیابی خاطرنشان کرد: یک کشور آفریقایی پیشگام طرح شکایت نسل‌کشی غزه شد که باعث افتخار آیت اکنون بیش از 100 روز شاهد جنایت نسل‌کشی در غزه هستیم بیش از 24 هزار نفر در غزه شهید شدند و بسیاری نیز مفقود شدند حدود 17 هزار نفر از قربانیان زنان و کودکان هستند.

وی افزود: این جنگ بین حماس و رژیم غاصب صهیونیستی است یک دفاع مشروع از کشور فلسطین است افرادی که در حماس به عنوان یک گروه شبه نظامی ثبت‌نام کردند بین 24 هزار نفر است اسرائیل میخواهد با حماس بجنگد چرا زنان و کودکان بی‌دفاع غزه را مورد هدف قرار داده است اسرائیلی که دستش به خون دانشمندان ما آغشته است و اخیرا سرداران ما را در سوریه به شهادت رسانده است برکسی پوشیده نیست.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هدف اسرائیل موضوع نابودی حماس نیست وقتی 10 هزار کودک در غزه کشته شد بحث نسل‌کشی است وقتی بیمارستان و مدرسه را بمباران می‌کند یا جلوی امدادرسانی اورژانس را بگیرد این جنایت در هیچ جنگی اتفاق نیافتاده است.
آسیابی اظهار کرد: وقتی یک اتفاق برای یک دختر در ایران افتاد تحریم و غیره برای ما به راه انداختند آیا این همه جنایات که حتی سازمان ملل هم به آن اذعان دارد یک جنایت جنگی است به اسم حقوق بشر کشورها را تحریم می‌کنند جنایاتی که در غزه اتفاق افتاد با جنایاتی که در یوگوسلاوی اتفاق افتاد قابل قیاس نیست.
وی سکوت کشورهای مدعی بشر را غیرمنصفانه خواند و تصریح کرد: اسرائیل می‌خواهد غزه را خالی کند و به سرزمین خودش اضافه کند ما امروز جمع شدیم تا تمام قد از ملت مظلوم غزه دفاع کنیم و بگوییم ما هم در کنار دولت و مردم آفریقا هستیم و اعلام حمایت از مردم غزه می‌کنیم و انتظار داریم یک اقدام عاجل برای توقف این جنایت رقم بخورد.
به گزارش زنان ایران، در پایان این مراسم، بيانيه‌ای قرائت شد و حقوقدانان و قضات استان گلستان با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را علیه آمریکا «شیطان بزرگ» و اسرائیل اعلام کردند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تجمع بزرگ حقوق انقلابی، استان گلستان، محکومیت جنایات صهیونیستی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو