انتخابات 11 اسفند حکم شب عملیات را دارد/ رسانه‌ها، با هنرمندی علمای برخط را به مردم معرفی کنند

سخنران هیئت شهدای رسانه گلستان با تاکید بر اینکه انتخابات 11 اسفند برای ما حکم شب عملیات را دارد، گفت: اهالی هنر و رسانه باید تمام قد پای کار انقلاب باشند.
انتخابات 11 اسفند حکم شب عملیات را دارد/ رسانه‌ها، با هنرمندی علمای برخط را به مردم معرفی کنند
1402/10/20 - 09:02
تاریخ و ساعت خبر:
178812
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حسینی صبح امروز در جمع اهالی رسانه اظهار کرد: رسانه‌ها با هنرمندی، علمای برخط را به مردم معرفی کنند تا امسال شاهد حضور بی‌نظیر مردم پای صندوق‌های رای باشیم.
وی با گرامیداشت فرا رسیدن ماه رجب گفت: امام هادی ع یک یادگاری گذاشتند آنهم زیارت جامعه کبیره است که برای شناختن سیره اهل بیت ع نیاز است که این دعا را حتما بخوانیم.
سخنران شهدای هیئت رسانه گلستان با تاکید بر اینکه باید مبلغ ولایت باشیم، ابراز کرد: انتخابات 11 اسفند برای ما حکم شب عملیات را دارد باید برای هرچه باشکوه برگزار شدن انتخابات آخر سال تلاش و کوشش کرد دشمن بیدار است و جهادی کار می‌کند همه برنامه‌های دشمن مدون است اما نمی داند ما به نصرت خداوند معتقدیم.
حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: اگر انسان یک فکر ولایی داشته باشد به هیچ عنوان اسیر توهم نمی‌شود وقتی خدا هست باید به خدا توکل کرد نه به کدخدا، باید حجاب و حیا را زیبا ببینیم نه بی‌حیایی را.
وی خطاب به کاندیداهای انتخابات ابراز کرد: به هیچ عنوان برای بعد از دوره مسئولیت خودتان کیسه ندوزید اگر انسان فکرش ولایتمدار باشد در مسیر حق پیش می‌رود انسانهایی که اهل تفریط و افراط نیستند در مسیر الهی پیش می‌روند مبلغ ولایت باید احساس ولایی داشته باشد ما با دنیا مشکل نداریم اما با هرکسی رفیق نمی‌شویم ما مخالف ظلم در تمام دنیا هستیم و همچنین دوست مظلوم در تمام عالم هستیم.
وی افزود: نتیجه احساس ولایی می‌شود شخصیتی همچون شهید قاسم سلیمانی که وقتی به او پیشنهاد شد گزینه انتخابات شود فرمود من نامزد گلوله ها هستم این درحالی است که او موفقترین فرمانده نظامی بود و در همان وقت سرلشکر سلامی را به عنوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی کرد نتیجه ولایتمداری می‌شود شخصیتی همچون شهید سید رضی موسوی و یا شهید فخری زاده و امثالهم.
سخنران هیئت شهدای رسانه گلستان سومین عامل ولایت مداری را اخلاص در عمل برشمرد و گفت: حاج قاسم دشمن شناس بود باید احساس مان را با ولایت فقیه گره بزنیم باید عمل مان را ولایی کنیم انسان ولایت مدار با قلمش، ولی خدا را یاری می‌کند و با تمام وجودش خود را وقف ولایت فقیه می‌کند.
حسینی با بیان اینکه رسانه‌ها با هنرمندی علمای برخط را به مردم معرفی کنند، افزود: باید با جبهه رسانه دشمن مقابله کنیم مردم حاج قاسم را دوست دارند امروز دستور آقا مشارکت است به مردم بگوییم هرکس حاج قاسم را دوست دارد بداند حاج قاسم رهبری را بسیار دوست می‌داشت حرف حاج قاسم حرف رهبری است.
انتهای پیام/*
خبرنگار: سمیرا رجبی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، رسانه ، ولایتمداری، دفاع از انقلاب اسلامی، انتخابات مجلس شورای اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو