مردم گلستان تمام قد پای کار انقلابند؛

خروش انقلابی گلستانی ها در جشن انقلاب ستودنی بود

مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور گلستان همواره ثابت کردند تمام قد پای کار انقلاب ایستادند و حضور طوفانی و غیرتمندانه مردم در راهپیمایی عظیم و بی نظیر 22 بهمن بسیار ستودنی و قابل ستایش بود.
خروش انقلابی گلستانی ها در جشن انقلاب ستودنی بود
1402/11/23 - 14:16
تاریخ و ساعت خبر:
190037
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران از گلستان، مردم انقلابی و ولایی استان گلستان با تاسی از رهنمودهای امامین انقلاب در بزنگاه های حساس نشان دادند همواره پای کار انقلاب اسلامی ایستادند و تمام قد از ارمانهای رهبری و امام شهدا دفاع می کنند.
با گذشت 45 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مشاهده می کنیم علی رقم فراز و نشیب هایی که در کشور وجود دارد اما مردم باقوت پای کار هستند و با افتخار و عزت نفس در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند تا به جهانیان بفهمانند تحریم، تهدید، فشارهای روانی، اقتصادی و معیشتی و .... هیچ تاثیری در عشق مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد و مردم عاشقانه وطن،کشور، ولایت فقیه و انقلابشان را دوست دارند تا کور شود هر آنکس که نتواند دید.
*برپایی غرفه دهه فجر در گرگان
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار زنان ایران تصریح کرد: برای نخستین بار فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اقدام به برپایی غرفه دهه فجر در مرکز گلستان کرد و در این غرفه اصحاب هنر، رسانه و فرهنگ حضور پیدا کردند و هر کدام ذوق و هنر خودشان را در این غرفه برای مردم به نمایش گذاشتند.

محمود غریب آبادی خاطرنشان کرد: در این غرفه انجمن خوشنویسان با هنر خوش نویسی و خطاطی، هنرمندان نمایش با اجرای نمایش و هنرمندان سرود، موسیقی با اجرای موسیقی و اصحاب رسانه با پوشش دادن اخبار با قدرت پای کار بودند.
*مردم با قدرت در انتخابات حضور پیدا می کنند
رئیس اداره رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در گفت و گو با خبرنگار زنان ایران اظهار کرد: دشمنان درصددند تا مردم را از حضور در راهپیمایی 22 بهمن ناامید کنند اما دیدیم که چطور مردم گلستان همنوا با سراسر کشور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت و امید دشمنان را ناامید کردند.
ایرج رمضانی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد: با توجه به اینکه 2 انتخابات مهمی را در 11 اسفندماه جاری در پیش رو داریم از مردم دعوت می کنم در انتخابات حضور دشمن شکنی داشته باشند، رسانه های دشمن به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و با تزریق یاس و ناامیدی در جامعه سعی بر کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رای دارند.


وی تصریح کرد: دشمنان بدانند مردم ایران عاشق نظام، ولایت فقیه و کشورشان هستند و همواره ثابت کردند پای این نظام ایستادند و مطمئن هستم مردم ما همانگونه که در راهپیمایی عظیم 22 بهمن حضور مقتدرانه ای داشتند در دو انتخابات مهم 11 اسفند نیز غیرتمندانه پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.
به گزارش زنان ایران، بعد از گذشت 45 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران باز هم مردم خونگرم و همیشه در صحنه گلستان همزمان با مردم سراسر کشور به صحنه آمدند و 22 بهمن تماشایی دیگری خلق کردند و این حضور بی نظیر و دشمن شکن، پیام روشنی به دشمنان و جبهه استکبار برای مشارکت حداکثری مردم در دو انتخابات مهم و نویدبخش حماسه ای دیگر در 11 اسفند خواهد بود.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مردم گلستان، تمام قد،پای کار انقلاب،خروش انقلابی،جشن انقلاب،مدیر رسانه فرهنگ و ارشاد گلستان،ایرج رمضانی،محمد غریب آبادی،مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد گلستان،خبرنگار، سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو