معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان؛

نخستین جشنواره «ملی رسانه ای جام جوانی» در گلستان برگزار می شود

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری نخستین جشنواره «ملی رسانه ای جام جوانی» در این استان خبر داد.
نخستین جشنواره «ملی رسانه ای جام جوانی» در گلستان برگزار می شود
1402/11/29 - 12:14
تاریخ و ساعت خبر:
190278
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان گلستان،حامد ملاحسنی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین جشنواره«ملی رسانه ای جام جوانی» با محوریت روایت پیشرفت جوانان، فعالیت های علمی و فرهنگی، ورزشی و پهلوانی، ازدواج و فرزندآوری، عفاف و حجاب، انتخابات، مقاومت، انتخابات، مقاومت، جهاد و ایثار، اشتغال و کارآفرینی، دهه فجر انقلاب و مشارکت اجتماعی جوانان برگزار می شود.
وی برگزاری این جشنواره را یک فرصت مناسبی برای تعامل رسانه ها با جوانان موفق برشمرد و تصریح کرد: جشنواره ملی رسانه ای جام جوانی فرصت مناسبی است تا تعامل رسانه ها با جوانان موفق و فعالیت های آنها بیشتر آشنا شویم.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان ابراز کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند «هر کس ایران را دوست دارد برای ترویج ایمان و امید باید تلاش کند» براین اساس سیاست اصلی این جشنواره، تحقق این جمله ی ارزشمند مقام معظم رهبری است.
ملاحسنی افزود: شرکت کنندگان نخستین جشنواره «ملی رسانه ای جام جوانی» می توانند در بخش های پادکست، مینی فیچر و پیش پرده، نماهنگ شرکت کنند و همچنین رسانه ها ی مکتوب و غیر مکتوب می توانند آثار خود را در قالب خبر، گزارش و مصاحبه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: هر شرکت کننده می تواند حداکثر با ارسال سه اثر در قالب های صوت، تصویر، خبر، گزارش و مصاحبه در این جشنواره شرکت کند و در بخش عکس نیز با ارسال 10 اثر در نخستین جشنواره «ملی رسانه ای جام جوانی» شرکت کند.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه این جشنواره با همکاری مؤسسه رهپویان افق روشن استرآباد از سمن های فعال استان برگزار می شود، گفت: بیش از ۱۵٠ سازمان مردم نهاد دارای مجوز با مجموعه معاونت ورزش و جوانان فعالیت دارند.
ملاحسنی به تشریح برنامه های اداره کل ورزش و جوانان گلستان پرداخت و افزود: در هفته جوان برنامه های مختلفی از جمله غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، علمای تشیع و اهل تسنن را در دستور کار داریم.
وی از افتتاح ۲ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در گلستان خبر داد و گفت: آیین برگزاری ازدواج آسان جشن وصال، اردوی راهیان پیشرفت جوانان، گفت و شنود جوانان با مسئولین، جشنواره جوانان برتر ایران زمین و تجلیل از جوانان موفق استان، جشن های میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و رویداد جامعه پرداز در استان از دیگر برنامه های این اداره است.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفند گفت: مردم ما در ششمین دوره ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی با شور و شعور ایرانی و اسلامی پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و در سرنوشت کشورشان سهیم خواهند بود.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون امور جوانان اداه کل ورزش و جوانان گلستان، حامد ملاحسنی،نخستین جشنواره،ملی رسانه ای جام جوانی،گلستان، خبرنگار سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو