به حرمت علی«ع» می بخشم؛

مشارکت 425 صلح یار از ریش سفیدان گلستانی در قالب«نهضت فراگیر صلح و سازش»

رئیس کل دادگستری گلستان از آغاز پویش«به حرمت علی«ع» می بخشم در سطح استان خبر داد و گفت: مشارکت 425 صلح یار از ریش سفیدان و بزرگان اقوام گلستانی در قالب «نهضت فراگیر صلح و سازش» در سطح استان صورت گرفت.
مشارکت 425 صلح یار از ریش سفیدان گلستانی در قالب«نهضت فراگیر صلح و سازش»
1402/11/11 - 10:55
تاریخ و ساعت خبر:
189564
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حیدر آسیابی صبح امروز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: آغاز پویش «به حرمت حضرت علی‌(ع) می‌بخشم» در گلستان با مشارکت 425 صلح یار از ریش سفیدان و بزرگان اقوام استان در قالب نهضت فراگیر صلح و سازش صورت گرفت.
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه این پویش ویژه میلاد تا شهادت است، تصریح کرد: پویش « به حرمت علی«ع» می بخشم» از امروز آغاز و تا 12 فرودین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
آسیابی افزود: تلاش های اعضای شورای حل اختلاف، صلح یاران، ریش سفیدان، علما و افراد اثرگذار، بر ترغیب طرفین پرونده ها به صلح و سازش به ویژه در پرونده های مهم ، متمرکز می شود.
وی با تاکید بر اینکه بیشتر پرونده‌های قابل گذشت، قبل از محاکمه به شورای حل اختلاف ارجاع داده می‌شوند، خاطرنشان کرد: امسال به همت اعضای شورای حل اختلاف و صلح یاران در 12 پرونده قصاص، اولیای دم از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و از اجرای حکم قصاص منصرف شدند.
رئیس دادگستری گلستان از مختومه شدن قریب به 38 هزار پرونده در شورای حل اختلاف استان خبر داد و افزود: با سازش طرفین از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 38 هزار پرونده در شورای حل اختلاف استان گلستان مختومه شد.
وی با مهم خواندن انتخابات 11 اسفند ابراز کرد: مردم همیشه در صحنه گلستان همچون گذشته با حضور پرشور خود پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و بار دیگر چشم امید دشمنان را کور خواهند کرد.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پویش حرمت علی ع، مشارکت 425 صلح یار،ریش سفیدان گلستانی،نهضت فراگیر صلح و سازش،خبرنگار سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو