فرمانده سپاه نینوا گلستان:

موفقیت سپاه در گرو همراهی خانواده های پاسداران است/ اختصاص 20 هزار متر مربع زمین به پروژه‌های درمانی در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: اگر می‌بینیم سپاه پاسداران در تمام عرصه‌ها موفق است به دلیل همراهی خانواده‌های آنهاست.
موفقیت سپاه در گرو همراهی خانواده های پاسداران است/ اختصاص 20 هزار متر مربع زمین به پروژه‌های درمانی در گلستان
1402/10/17 - 20:47
تاریخ و ساعت خبر:
178712
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، سردار علی ملک شاهکویی امشب در جمع کارکنان سپاه نینوا گلستان گفت: اعتقاد داریم اگر پاسداری بتواند ماموریت خودش را که پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب است انجام دهد باید خانواده آن همراهش باشند.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران همواره ثابت کرد در تمام خطرات و مشکلات از جمله در زمان کرونا و اغتشاشات جزو نفرات اول بودند که وارد میدان شدند در توسعه و آبادانی استان دیدیم که قرارگاه خاتم الانبیاء جلودار بود و هست.
فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: اگر موفقیت‌های سپاه را ببینیم 50 درصد آن توسط همسران آنهاست زیرا اگر کمک و یاری خانواده‌های پاسدار نبود اکنون به این موفقیت‌ها دست پیدا نمی‌کردیم.
وی نقش ولایت فقیه را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: دشمنان مقام معظم رهبری را هدف قرار دادند و در مرحله دوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دادند.
ملک‌شاهکویی از اختصاص 20 هزار متر مربع زمین به پروژه‌های درمانی در گلستان خبر داد و گفت: نزدیک به 20 هزار متر مربع در استان کار بهداری و درمانی انجام می‌دهیم همچنین ساخت خانه‌های سازمانی در این استان آغاز شده است.
وی با گرامیداشت شهدای حادثه تلخ تروریستی در کرمان افزود: حادثه کرمان حادثه تلخی بود و نشان از ضعف و زبونی دشمن است که اینچنین مردم ما را به شهادت رساندند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه نینوا گلستان، سردار علی ملک شاهکویی، کارکنان سپاه پاسداران استان گلستان ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو