همکاری در شب قدر

رهبر انقلاب درباره اهمیت همکاری زن و مرد در زندگی مشترک می‌فرمایند: «وقتی دو نفر در کنار هم قرار می‌گیرند و همسر می‌شوند، بعضی از وظایف وجود دارد که بین اینها مشترک است. اینها باید با هم همکاری کنند. این کارها بین زن و مرد مشترک است. گاهی تقسیم کار هم نمی‌کنند امّا بهترش این است که تقسیم کار هم بشود. مثل همه‌ی همکاری‌هایی که وجود دارد؛ مثل همه‌ی همسنگریها.»
همکاری در شب قدر
1401/02/04 - 17:19
تاریخ و ساعت خبر:
138372
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - 🌙 رهبر انقلاب درباره اهمیت همکاری زن و مرد در زندگی مشترک می‌فرمایند: «وقتی دو نفر در کنار هم قرار می‌گیرند
و همسر می‌شوند، بعضی از وظایف وجود دارد که بین اینها مشترک است. اینها باید با هم همکاری کنند. این کارها بین زن و مرد مشترک است. گاهی تقسیم کار هم نمی‌کنند امّا بهترش این است که تقسیم کار هم بشود. مثل همه‌ی همکاری‌هایی که وجود دارد؛ مثل همه‌ی همسنگریها.» ۷۸/۱۲/۲۲
‌🔸این مطلب، خطابش به آقایون هست. چه متاهل هستید چه مجرد. چه جوون هستید چه میانسال. چه دانشجو هستید چه شاغل.
‌🙇 از صبح سرکار بودین و خسته‌این؟ از صبح کلاس پشت کلاس اون هم مجازی، شرکت کردین و سرتون درد گرفته؟ خداقوت. خسته نباشین‌. می‌دونید مادر یا همسرتون هم یا بیرون از خونه یا در خونه مشغول کار و فعالیت بوده؟ خسته شده و دوست داره بتونه از شب‌ قدر به قدر کافی بهره و نصیب ببره؟ می‌دونید حتی چند دقیقه زمان‌گذاری شما می‌تونه چه تاثیری بر حال مادر یا همسرتون بگذاره؟
مخصوصا در این شب‌های ماه مبارک، این کمک و همراهی شما، چند برابر ثواب و اجر داره❤️
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خانواده ,شب قدر,
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو