جزئیات پیام رهبری به رهبر کاتولیک های جهان

آیت‌الله اعرافی گفت: آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با رهبر مسیحیان کاتولیک در واتیکان، پیام شفاهی رهبر معظم انقلاب را به پاپ ابلاغ کرد.
جزئیات پیام رهبری به رهبر کاتولیک های جهان
1401/03/10 - 20:42
تاریخ و ساعت خبر:
139055
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آیت‌الله اعرافی گفت: آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با رهبر مسیحیان کاتولیک در واتیکان، پیام شفاهی رهبر معظم انقلاب را به پاپ ابلاغ کرد.
آیت‌الله اعرافی در این دیدار گفت: پس از اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سفر بنده مطلع شدند به شما سلام رساندند و پیشینه شما و ارتباط تان با آمریکای لاتین را ستوده و برخی از مواضعی که در تلطیف روابط بین اسلام و مسیحیت و دفاع از مظلومان اتخاذ نموده‌اید را تحسین و تأکید نمودند ما انتظار داریم که شما همچنان در دفاع از مظلومان عالم و بویژه فلسطین و یمن تلاش کنید و مواضع روشن و شفافی داشته باشید.
آیت‌الله اعرافی افزود: رهبر معظم انقلاب انتظار دارند که در دفاع از مردم فلسطین اقدام شود و حل آن بر اساس آرای مردم و انتخابات میان همه مردم اصیل و فلسطینیان اعم از پیروان همه ادیان نظام حاکم بر فلسطین شکل بگیرد.
پاپ نیز اظهار کرد: سلام مرا به رهبر انقلاب اسلامی ایران و مراجع و بزرگان دینی ایران برسانید؛ ما هم مطالبی را که رهبر انقلاب اسلامی می‌گویند قبول داریم.
لازم به ذکر است پاپ فرانسیس متولد آرژانتین است و مدتی سراسقف شهر بوینس آیرس (پایتخت آرژانتین) بوده است.
ایسنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انقلاب اسلامی ایران، پایتخت، رهبر کاتولیک های جهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسیحیت،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
امام (ره) و رهبری
V
آرشیو