زنان ایران آذربایجان شرقی

امام ابر شخصیت تاریخ معاصر بود

تبریز-مشاوراستاندارامور بانوان با اشاره به حضور زنان در 15خردادگفت:واقعا امام حقش بود که تاریخ ساز شود امام ابر شخصیت تاریخ معاصر بود.
امام ابر شخصیت تاریخ معاصر بود
1402/03/15 - 17:22
تاریخ و ساعت خبر:
149180
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران از آذربایجان شرقی نسرین پیرسمساری به مناسبت 15 خردادافزود:مخصوصا سبک زندگی امام خانواده دوست بود امام نه تنها مسیر مارو بلکه مسیر دنیا رو تغیر دادن امام به مردم اصالت میدادو خدا رودر نظر می گرفت. وی ادامه داد:نقش زنان در این نهضتی بود که امام رهبری نهضت رو به عهده داشت15خرداد یک نقطه عطفی است که امام خمینی (ره) مردم را وارد صحنه دفاع از اسلام و مرجعیت تشیع کرد. پیرسمساری اظهار کرد:امام سخنرانی پرشوری درمدرسه فیضیه دوازده خرداد به مناسبت چهلم شهدای فیضیه داشتند وامام فرمودن رژیم شاه با اسلام و روحانیت مخالف است. مشاوراستاندار امور بانوان به نقش زنان پرداخت و گفت:در وقایع 15 خرداد زنان اولین کسانی بوده اندکه در صف شهدای دفاع از اسلام قرار گرفتند و دو زن و یک مرد روزنامه فروش به شهادت رسیدند. وی در پایان گفت:تاثیری که امام به این مسئله داشتند به خوبی نقل شده و زنان همگام با مردان به دفاع از اسلام و مرجعیت شیعه پرداختند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
15خرداد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان شرقی
V
آرشیو