درخشش دختران شاهرودی در لیگ علمی پایا/بازگشتی غرور آفرین با کسب مدال نقره

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان از بازگشت غرورآفرین دانش آموزان بسیجی استان سمنان از شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا خبر داد
درخشش دختران شاهرودی در لیگ علمی پایا/بازگشتی غرور آفرین با کسب مدال نقره
1402/09/05 - 10:08
تاریخ و ساعت خبر:
176888
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران از استان سمنان، مجتبی لطفی، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان اظهار کرد: :دانش آموزان پسر دبیرستان شهید بهشتی شهرستان سمنان با کسب مدال طلا و تیم دانش آموزان دختر شاهرود با کسب مدال نقره در شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا به استان سمنان بازگشتند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که به صورت گروهی در سطح مدارس کشور برگزار شد، بیش از ۷۵ هزار دانش‌آموز شرکت کردند که پس از برگزاری مراحل شهرستانی و استانی، ۶۰۰ دانش‌آموز به مرحله نهایی کشوری راه یافتند که دانش آموزان استان سمنان توانستند مقام اول در رشته تجربی و مقام دوم در رشته انسانی این مسابقات را به دست آورند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان اظهار کرد: مسابقات ب مدت دو روز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار و سه تیم از استان سمنان به تعداد ۱۵ نفر در این رقابت ها حضور داشتند.

اختتامیه مسابقات در دانشگاه امیر کبیر تهران و با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
لیگ علمی، پایا، بسیج دانش آموزی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزش بانوان
V
آرشیو