مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان دلیجان

مسابقات ورزشی بومي و محلی ویژه بانوان فرهنگی دلیجانی

مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان دلیجان گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته معلم یک دوره مسابقات بومی و محلی ویژه بانوان فرهنگی جام شهیده احمدی مقدم در آموزشگاه صدیقه طاهره برگزار گردید.
مسابقات ورزشی بومي و محلی ویژه بانوان فرهنگی دلیجانی
1403/02/25 - 12:27
تاریخ و ساعت خبر:
193163
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی؛ مسابقات ورزشی بومي و محلی ویژه بانوان فرهنگی شهرستان دلیجان جام شهیده احمدی مقدم برگزار شد..
عبدالرضا فتحی سقزچی مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان دلیجان گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته معلم یک دوره مسابقات بومی و محلی ویژه بانوان فرهنگی جام شهیده احمدی مقدم در آموزشگاه صدیقه طاهره برگزار گردید.
وی افزود: این مسابقات در رشته‌های دارت، طناب کشی و وسطی با حضور حدود ۵۰ نفر از بانوان فرهنگی در آموزشگاه صدیقه طاهره و با حضور علاقمندان به رشته های ورزشی برگزار گردید.
فتحی هدف از برگزاری این مسابقات ورزشی را ایجاد انگیزه و شور و نشاط و ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی و روانی فرهنگیان عنوان کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در رشته طناب کشی آموزشگاه صدیقه طاهره(س) و در رشته داژبال (وسطی) آموزشگاه صدیقه طاهره (س) ،مفتح و باغچه بان رتبه های برتر را کسب کردند.
وی افزود : پس از پایان مسابقات ، در مراسم ویژه ای از نفرات و گروههای برتر تجلیل و قدردانی خواهد شد.
خبرنگار: مریم حافظی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسابقات ورزشی، دلیجان، بانوان فرهنگی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو