پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، کسب سه سهمیه المپیک در رشته قایقرانی توسط مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجللی برای حضور در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفت.
پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
1403/02/03 - 20:55
تاریخ و ساعت خبر:
192401
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مریم کاظمی‌پور، در پیامی تاریخ‌سازی دختران قایقران با کسب سه سهمیه ارزشمند المپیک در رشته قایقرانی توسط مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجللی برای حضور در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفت و نوشت: کسب جواز حضور در مهم‌ترین آوردگاه ورزشی توسط بانوان قایقران کشورمان برای نخستین بار در رشته رویینگ دونفره و دو مدال نقره قهرمانی آسیایی در کشور توسط خانم‌ها مهسا جاور و زینب نوروزی مایه افتخار و مباهات شد.
این موفقیت غرورآفرین که توسط بانوان پرتلاش کشورمان خانم‌ها مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران در رشته رویینگ به دست آمد، حاکی از برنامه‌ریزی دقیق مسؤولان فدراسیون، کادر فنی و مربیان است، را تبریک عرض کرده و از خداوند برای دختران این سرزمین به ویژه ورزشکاران کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی سلامتی و موفقیت مسالت دارم.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان و دختران، المپیک 2024 پاریس، تیم ملی قایقرانی ایران،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزش بانوان
V
آرشیو