بازدید وزیر کشور از کارخانه پوشش به نیابت از شهید جمهور

وزیر کشور با بیان اینکه کارخانه صنایع پوشش یکی از صدها طرحی است که توسط شهید آیت‌الله رئیسی پیگیری و احیا شد، گفت: قرار بود در سفر دوم بازدیدی از این واحد داشته باشند اما امروز ما به یاد شهید جمهور به این کارخانه آمدیم.
بازدید وزیر کشور از کارخانه پوشش به نیابت از شهید جمهور
1403/03/06 - 18:27
تاریخ و ساعت خبر:
193816
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان احمد وحیدی در حاشیه سفر به گیلان طی بازدید از کارخانه احیا شده پوشش توسط «شهید جمهور» اظهار کرد: در کارخانه احیا شده پوشش گیلان ۱۲۰ نفر مشغول به فعالیت هستند و این روند با تکمیل فازهای بعدی افزایش پیدا می کند.
وی با اشاره به کیفیت محصولات تولیدی شرکت پوشش افزود: پوشش حدود ۱۵۰۰ نفر ظرفیت اشتغال دارد، که با تکمیل فرایند احیا و راه اندازی فازهای بعدی این مجموعه بر تعداد نیروی اشتغال افزوده می شود
وزیر کشور با تاکید بر اینکه احیای پوشش حاصل دلسوزی ها و تلاش های آیت الله شهید رییسی است، گفت: دغدغه مندی های آیت الله رییسی منجر به احیای کارخانه پوشش شد و مسیر پیشرفت این شرکت به سرعت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کارخانه صنایع پوشش یکی از صدها طرحی است که توسط شهید آیت‌الله رئیسی پیگیری و احیا شد، خاطرنشان کرد: قرار بود در سفر دوم بازدیدی از این واحد داشته باشند اما امروز ما به یاد شهید جمهور به این کارخانه آمدیم.

وحیدی افزود: برای توسعه کارخانه صنایع پوشش برنامه‌هایی در پیش داریم، نیاز به راه اندازی یک خط رنگ جدید دارند که باید مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش زنان نیوز مدیر کارخانه پوشش گیلان و مسئول احیای این کارخانه پرسابقه گیلانی بر عهده یک بانوست که موفقیت های چشمگیری در این حوزه داشته است.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وزیرکشور، کارخانه پوشش، گیلان، شهید ایت الله رئیسی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو