اختتامیه اولین جشنواره استانی "فردخت" با تجلیل از نفرات برتر برگزار شد

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، با بیان اینکه ما دارای یک کشور مسلمان، با فرهنگ و کهن هستیم، ادامه داد: طراحی لباس مردم ما نیز باید بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد.
اختتامیه اولین جشنواره استانی
1403/07/18 - 16:05
تاریخ و ساعت خبر:
198960
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از ایلام، " زهرا جمالی" مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: اولین جشنواره استانی "فردخت" با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و نمایندگان ادارات با معرفی نفرات برتر در این رقابت به کار خود پایان داد.
وی افزود: این جشنواره از تاریخ ۱۵ تیرماه با هدف جریان سازی در حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی  و با تشکیل کمیته های استانی با حضور مسئولین ادارات و نهادهای دولتی مرتبط آغاز گردید و ۶۰ اثر در سه بخش" تحقیق و پژوهش"، "طراحی لباس" و "دوخت لباس" در سطح ویژندها ،مدارس و دانشگاه ها و تولیدی های آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید.

















وی هم چنان ادامه داد: آثار ارسالی با حضور اساتید و داوران مجرب دانشگاهی استان داوری گردید و در میان آثار در هر رشته سه اثر برگزیده انتخاب شد که ضمن تجلیل در این مراسم به جشنواره ملی فردخت کاشان معرفی می شوند.
جمالی اظهار داشت: در این مراسم نمایشی از آثار برگزیده دوخت و طراحی لباس در معرض دید عموم نیز قرار گرفت.
در این برنامه "سردار حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت:جای فرهنگ ایرانی ‌اسلامی در طراحی لباس ایرانیان خالی است
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، با بیان اینکه ما دارای یک کشور مسلمان، با فرهنگ و کهن هستیم، ادامه داد: طراحی لباس مردم ما نیز باید بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد.


















سردار سید صادق حسینی در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی فرهنگی هنری و دانش بنیان سازمان بسیج جامعه زنان با عنوان فردخت، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره امروز، اظهار داشت: ما مسلمان و ایرانی هستیم و باید لباس ها بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی طراحی شود.
وی افزد: هدف دشمنان با واردات لباس تحمیل کردن فرهنگ و پوشش غربی به جامعه اسلامی است.
سردار حسینی با اشاره به وعده صادق ۲ گفت: رژیم غاصب با شهید کردن چند فرمانده ما به پیروزی نخواهند رسید، زیرا نظام ما قوی‌تر خواهد شد.
وی با بیان اینکه چند نفر از افراد برجسته و رهبران جهاد در حماس به شهادت رسیدند، افزود: با توکل بر خداوند و قدرت اسلامی نیروها و رهبران دیگر به عرصه مبارزه آمده‌اند.
در پایان این جشنواره نمایشنامه با موضوع مردم مظلوم غزه نیز اجرا گردید.
انتهای پیام/ ملکی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بسیج جامعه زنان،سازمان بسیج جامعه زنان ،جشنواره استانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو