به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (ُ)

همایش بانوان فداکار و دختران مکتب حاج قاسم در بجنورد برگزار شد

همایش بانوان فداکار و دختران مکتب حاج قاسم ،در دهه مقاومت و آستانه وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) و روز تکریم مادران و همسران شهدا در سالن گلشن شهرستان بجنورد با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و ارتباط و آشنایی نوجوانان با سیره شهدا برگزار شد.
همایش بانوان فداکار و دختران مکتب حاج قاسم در بجنورد برگزار شد
1401/10/16 - 11:45
تاریخ و ساعت خبر:
144168
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خراسان شمالی : همایش بانوان فداکار و دختران مکتب حاج قاسم با همکاری بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بجنورد و حوزه بسیج دانش آموزی فاطمه الزهرا و با مشارکت بنیاد شهید و اداره کل فرهنگ و ارشاد در دهه مقاومت و آستانه وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا در سالن گلشن شهرستان بجنورد با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و ارتباط و آشنایی نوجوانان با سیره شهدا برگزار شد.

از جمله برنامه های این مراسم اجرای نمایش "بدون رونوشت" با مفهوم شهدا، خاطره گویی همسران و مادران شهدا و جانبازان، اجرای گروه سرود و همخوانی سرود رفیق شهیدم همراه با قرعه کشی بود و همچنین در پایان مراسم تقدیر از مادران شهدا و اهدا تندیس جان فدا صورت گرفت.

بنابراین گزارش در حاشیه مراسم طراحی چهره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و خوشنویسی با مضامین شهادت اجرا و توسط امام جمعه شهرستان حجت الاسلام نوری بازدید و تقدیر شد.

سخنران حسن پور همسر مرحوم حاج عبدالله ضابط مسئول دفتر سیره شهدا در صحبت های خود به اهمیت بازخوانی سیره شهدا اشاره کرد و گفت که نسل امروز ما باید شهدا و زندگی و هدف انان را بشناسند چرا که امنیت امروز ما مرهون خون شهداست.
وی با اشاره به بیانات مقام مظعم رهبری در جمع بانوان افزود : امروز معنای واقعی ازادی زنان را باید در موفقیت هایی که زنان جامعه به دست اورده اند جستجو کرد و هدف غرب فریب زنان و ازادی استثماری است که به برکت خون شهدا هیچگاه موفق نخواهند شد.














خبرنگار : نیلی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش بانوان فداکار و دختران مکتب حاج قاسم ، وفات ام البنین (س)، خراسان شمالی، بجنورد، بسیج جامعه زنان خراسان شمالی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو