بسیج با روحیه انقلابی و جهادی دشمن را ناامید کرده است/ بانوان زنجانی حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشتند

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان همواره در شرایط سخت در صحنه حضور دارند و با روحیه انقلابی و جهادی دشمن را ناامید کرده اند، گفت :بانوان زنجانی حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشته اند.
بسیج با روحیه انقلابی و جهادی دشمن را ناامید کرده است/ بانوان زنجانی حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشتند
1401/11/18 - 12:26
تاریخ و ساعت خبر:
145128
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار جهانبخش کرمی در جمع فرماندهان پایگاه و حوزه مقاومت بسیج استان که عصر روز چهارشنبه (۱۹ بهمن) در سالن اجتماعات نور مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عطایی این شهرستان گرد هم آمده بودند، اظهار داشت:این روزها، روز‌های حماسه ملت ایران بویژه مردم غیور و انقلابی زنجان است که در زمان انقلاب با حضور پرشور خود در راهپیمایی‌ها حماسه آفریدند.
وی با اشاره به اینکه بانوان انقلابی، غیور و ولایی زنجان در تظاهرات سال ۵۷ با حضور گسترده خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب رقم زدند، گفت:بانوان زنجانی جزء نخستین بانوان کشور بودند که به طور خودجوش به خیابان‌ها آمدند و علیه رژیم طاغوت شعار "مرگ بر شاه" سر دادند.
فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم مجاهدت و فداکاری کردند و از اسلام، قرآن، ولایت و کشور در مقابل دشمن دفاع کردند، تصریح کرد:امروز این وظیفه همه ما است تا از این انقلاب و نظام پاسداری کنیم.
این مسئول با اشاره به اینکه در بیانه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تکلیف را روشن کرده است، افزود:نوجوانان و جوانان به این موضوع اهتمام ورزند که مسیر درست روشن و راه رسیدن به سعادت مشخص است.
سردار کرمی با تاکید بر اینکه امروز نوبت ملت ایران است که ادامه دهنده راه شهدا باشند، گفت:با عنایت پروردگار متعال هیچ فتنه و توطئه‌ای نمی‌تواند این وحدت، عزت، قدرت و صلابت کشور ایران را شکست دهد.
فرمانده سپاه استان زنجان در پایان با اشاره به سخنی از امام راحل (ره) که بسیج لشکر مخلص خداست، خاطرنشان کرد:بسیجیان در طول تاریخ انقلاب اسلامی در زمینه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، سازندگی و محرومیت زدایی زیباترین تابلوی تاریخ را به نمایش گذاشته اند و در این اتفاقات اخیر نیز بسیجیان با حضور خود در میدان و صحنه با روحیه جهادی و انقلابی بار دیگر بهترین تصاویر را به یادگار گذاشتند و دشمن را ناامید کردند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه استان زنجان، فرمانده هان سپاه زنجان، بسیج ، کمک مؤمنانه، خدمات مخلصانه،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو