۲۲بهمن جشن بزرگ ملت ایران در پیروزی در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب خود بوده اند و توطئه های دشمنان را خنثی نموده اند،خاطرنشان کرد:۲۲ بهمن امسال نیز جشن پیروزی انقلاب و نیز جشن پیروزی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن در فتنه های اخیر است.
۲۲بهمن جشن بزرگ ملت ایران در پیروزی در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان بود
1401/11/22 - 19:05
تاریخ و ساعت خبر:
145129
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام حسن بیگدلی ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص)در نهج الفصاحه "التَّحَدُّثُ بِنِعمةِ اللّهِ شُکرٌ، وتَرکُها کُفرٌ، ومَن لَم يَشکُرِ القَليلَ لَم يَشکُرِ الکَثيرَ، ومَن لَم يشکُرِ الناسَ لَم يَشکُرِ اللّهَ عزَّوجلَّ، والجَماعةُ رَحمةٌ و الفُرقةُ عَذابٌ:بازگویی نعمت خدا، گونه اي سپاسگزاري و وانهادن آن، ناسپاسي است و هرکس اندک را سپاس نگزارد، زياد را هم سپاس نگزارد و هرکس، مردم را سپاس نگزارد، خداي عزيز و بزرگ را نيز سپاس نگزارد؛ و جماعت و با هم بودن، رحمت است و تفرقه عذاب" ،اظهار کرد:این حدیث مصداق بارز شکرگزاری به مناسبت ارزانی بخشیدن نعمت انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه با دقت به ۴۴ سال گذشته می بینیم در همه زمان ها نعماتی بوده که خداوند متعال به ملت ایران ارزانی داشته است،افزود:نعمت استقلال ،آزادی،عدم وابستگی به بیگانگان و خروج از سلطه استکبار و… برخی از این نعمت هاست که خداوند متعال به ملت ایران ارزانی داشته است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با تحلیل شرایط قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تأثیر پیروزی انقلاب اسلامی در معادلات سیاسی جهان، خاطرنشان کردند: زورگویان و مستکبران جهان برای حفظ و گسترش منافع خود ، نقشه دقیقی را طراحی کرده بودند که سالها نیز با موفقیت آن را اجرا کردند اما پیروزی انقلاب اسلامی تمامی معادلات آنها را بهم ریخت.
حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه بیداری ملت ایران و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره)،زمینه ساز شکل گیری انقلاب اسلامی و برهم زننده معادلات دشمنان بود،تصریح کرد:پیروزی انقلاب اسلامی دست بیگانگان را از عرصه حکومت در ایران کوتاه کرد که همین مهم سبب کینه توزی آنان در طول ۴۴ سال گذشته شده است.
این مسئول در ادامه با اشاره به توطئه ها و فتنه های دشمنان گفت:در جنگ ترکیبی و فتنه اخیر نیز دشمن با تمام توان به میدان آمده بود تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند که مطابق فرموده رهبری(مدظله العالی)"در این قضایای اخیر نقشه‌ دشمن، نقشه‌ جامعی بود، محاسبه‌ دشمن محاسبه‌ غلطی بود. نقشه‌ دشمن نقص نداشت، منتها محاسبه‌ دشمن برای پیاده کردن این نقشه محاسبه‌ غلطی بود".
وی با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب خود بوده اند و توطئه های دشمنان را خنثی نموده اند،خاطرنشان کرد:۲۲ بهمن امسال نیز جشن پیروزی انقلاب و نیز جشن پیروزی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن در فتنه های اخیر است.
حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه در این روز بزرگ ملت شریف ایران بار دیگر اتحاد،همدلی و ارادت قلبی خود را به ولایت فقیه به نمایش گذاشتند ،بیان کرد:اقشار مختلف مردم در روز۲۲ بهمن به صحنه آمده و مشت محکمی بر دهان بیگانگان زدند.
وی در پایان یادآور شد:ملت ایران شایسته بهترین ها هستند و امیدواریم با عنایت خداوند متعال ،تلاش های مسئولین ،مدیریت دولت و نیز هم افزایی مشکلات اقتصادی و معیشتی حل شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان، راپیمایی 22 بهمن، جنگ ترکیبی، پیروزی ملت ایران در برابر استکبار، راهپیمایی در زنجان ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو