مهمترین ویژگی پاسدار ولایت مداری و ولایت یاوری است /پاسداری و حفظ انقلاب اسلامی یک تکلیف است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه پاسدار بزرگ اسلام ابا عبدالله الحسین علیه السلام است،گفت :پاسداری یک تکلیف و ولایت یاوری از مهمترین ویژگی های یک پاسدار است .
مهمترین ویژگی پاسدار ولایت مداری و ولایت یاوری است /پاسداری و حفظ انقلاب اسلامی یک تکلیف است
1401/12/05 - 10:09
تاریخ و ساعت خبر:
145520
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - زنجان : سردار ابوالفضل طهماسبی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار، اظهار داشت:پاسدار بزرگ اسلام ابا عبدالله الحسین علیه السلام است و امروز ما مفتخریم امام راحل (ره) روز ولادت امام حسین (ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند و ما ادامه دهنده راه پاسدارانی که با جان، دل و خلوص برای پیروزی این انقلاب در مقابل دشمن ایستادگی کردند هستیم.
وی هدف از نام نهادن ولادت امام حسین علیه السلام به روز پاسدار را نیز الگو گرفتن از مکتب حضرت دانست و گفت:امیدوارم بتوانیم با جانفشانی و از خودگذشتگی ادامه دهنده نهضت امام حسین علیه السلام باشیم.
وی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه یک پاسدار، پاسداری از خود است، تصریح کرد:توجه به تقوای الهی، ایمان، شجاعت، اخلاص، صداقت، در خدمت نظام و مردم، توجه به شأن پاسداری، ولایت مداری، ولایت پذیری، ولایت باوری و در نهایت ولایت یاوری از جمله ویژگی‌های یک پاسدار می‌باشد.
سردار طهماسبی با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های خطیر پاسداران خدمت رسانی به مردم است، بیان داشت:پاسداری یک شغل نیست بلکه یک عشق و تکلیف است.
این مسئول با تاکید بر اینکه در راستا فرمایش معظم له سپاه در جهت تحقیق جهاد تبیین با تمام ظرفیت انسانی و امکانات پای کار آمده است، عنوان کرد:سپاه از جمله نهاد‌هایی است که با اخلاص پایه گذاری شده است، همان‌طور که امام راحل (ره) فرمودند:ای کاش من هم یک پاسدار بودم، این نهاد انقلابی و مردمی در عرصه‌های مختلف عمران و آبادانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان، کمک به زلزله زدگان، سیل و دفاع از مرز‌های کشور به طور جد فعالیت دارد و حامی مردم شریف ایران است.
وی در ادامه تصریح کرد:در راستای جهاد تبیین باید امید آفرینی و کار جهادی کرد و فقط تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی کافی نیست بلکه گسترش امید در جامعه حائز اهمیت است و سپاه انقلاب اسلامی تمام سعی خود را برای تحقق این امر در جامعه نیز پیش گرفته است.
سردار طهماسبی در ادامه به برنامه‌های مختلف روز پاسدار اشاره و خاطر نشان کرد:برگزاری جشن میلاد ولادت امام حسین (ع) در سطح استان، اهدای خون، حضور در نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه نماز جمعه ، برگزاری جلسات تبیینی و بصیرت افزایی در مساجد با حضور پاسداران، دیدار با خانواده معظم شهدای پاسدار، ویزیت رایگان در درمانگاه‌های شهید مطهری و شهید گمنام، تولید محتوا در فضای مجازی و حضور در اجتماعات مردمی با لباس سبز پاسداری که امروز افتخاری برای پاسداران است از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در روز ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار می‌باشد.پ
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز پاسدار، ولایت مداری و ولایت یاوری، حفظ انقلاب اسلامی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، ویژگی های پاسدار،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو