در سفر ریاست جمهور به خوزستان صورت گرفت:

احیای 160 واحد صنعتی و تولیدی راکد

رئیس جمهور در هفتمین سفر خود به استان خوزستان به همراه هیئت دولت از نمایشگاه احیاگران واحدهای اقتصادی در شهرک صنعتی دزفول بازدید کرد . در این نمایشگاه 160 واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در حوزه های مختلف به مدار تولید بازگشتند.
احیای 160 واحد صنعتی و تولیدی راکد
1402/02/07 - 23:13
تاریخ و ساعت خبر:
147455
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز با ورود به خوزستان پیگیر مصوبات سفرهای قبلی خود و طرح های برزمین مانده شد.
وی در سفر دو روزه خود با مردم اندیمشک دیدار کرد و از بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه و طرح آبرسانی به 174 روستای خوزستان بهره برداری کرد.
رئیس دولت همچنین در جمع مردم اهواز اولویت خود را رسیدگی به وضعیت اشتغال جوانان استان عنوان و بر لزوم اهتمام و توجه استاندار و مدیران برای ایجاد زمینه کار و فعالیت آنها تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه برای رفع مشکلات استان اگر لازم باشد 70 بار به خوزستان سفر می کنم، افزود: سخن از رای نیست سخن از عهد است. همچنان که بر عهدتان با ولایت، انقلاب و نظام وفادار ماندید، من هم همان عهد را با شما خواهم داشت.
وی با تاکید بر به کارگیری نیروی بومی در همه بخش ها عنوان کرد: سهمیه اشتغال استان 60 هزار نفر است که با اختصاص تسهیلات، پیگیری خواهد شد.
رئیس جمهور اظهار کرد: کاری که در این یک سال و چند ماه در خصوص وضعیت فاضلاب خوزستان انجام شد، با کاری که 30 سال برای آن شده بود برابری می کند. اگر دیروز در اهواز 12 جبهه کاری تشکیل شده بود امروز 150 جبهه کاری فراهم شده است.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از آبرسانی به یک هزار و 700 روستای فاقد آب خبر داد و گفت: در یک سال گذشته برابر با کل دوران فعالیت دولت دوازدهم در سطح کشور نیروگاه سازی شده است. در طرح آبرسانی غدیر به 4 میلیون و 700 نفر آبرسانی انجام شد و فاز بعدی هم تکمیل می شود.

وی بیان کرد: مدیران باید در تراز مردم انقلابی باشند. هر مدیری که خسته ظاهر شده و نمی خواهد تحرک و روحیه تحولی داشته باشد حتما باید جای خودش را به یک مدیر انقلابی متحول بدهد به خاطر اینکه ما امروز به یک حرکت جهادی و انقلابی نیازمندیم. حرکت معمولی در خوزستان جواب نمی دهد.
رئیس جمهور خطاب به مدیران تصریح کرد: ماموریت شما در این استان مبارزه با فقر، فساد و تبعیض است.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی توضیح داد: ما در این استان زمین کم نداریم. با اختصاص اراضی به واجدین شرایط فاقد مسکن، زوج های جوان و خانواده هایی که مدتهاست از مستاجری رنج می برند می توانیم شرایط ایجاد مسکن را فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه اولویت دولت، به سامان رساندن پروژه های نیمه تمام و از بین بردن دغدغه مردم نسبت به این طرح ها است، ادامه داد: باز شدن گره ها و مشکلات به دست توانای شما مردم و خدمت گزاری دولت رقم خواهد خورد.

رئیس دولت گفت: دشمنان ، آمریکایی ها و غربی ها تاکنون نتوانستند گره ای از هیچ کشوری باز کنند و گره ای از زندگی من و شما هم نخواهند گشود. رمز ناکام ماندن دشمن، فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی مردم خورستان است که با فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی عجین شده است.
لازم به ذکر است: همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان 70 کیلومتر از طرح ریلی دوخطه سازی محور اهواز – اندیمشک به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
خبرنگار - فائزه دوس علیوند
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سفررئیس جمهوری، استان خوزستان، هفتمین سفر آیت الله رئیسی به خوزستان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو