اردیبهشت ، بهار طبیعت گردی شیراز ؛ از زیارت شاهچراغ تا فال حافظ و خرید در بازار وکیل شیراز

حضور گردشگران از اقصی نقاط ایران عزیز ‌ و کشورهای مختلف همه ساله و در این روز و هفته خاص نشان می دهد که شیراز محبوبیت بسیار زیادی بین اقوام و ملل مختلف دارد.
اردیبهشت ، بهار طبیعت گردی شیراز ؛ از زیارت شاهچراغ تا فال حافظ و خرید در بازار وکیل شیراز
1402/02/17 - 10:03
تاریخ و ساعت خبر:
147910
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - الهه غلامی : در اردیبهشت ماه به شهر شیراز که سری بزنید هوای مطبوع ،عطر دلنشین، سرسبزی و زیبایی بی نظیری را نظاره گر هستید. وارد شهر شیراز که شدید پاشنه های کفشتان را بالا بکشید و تا می توانید از زیبایی هایش بهره ببرید.شیراز وحرم حضرت شاهچراغ اش، شیراز و بازار وکیلش،شیراز و نارنجستان قوام اش،شیراز و حافظ و سعدی اش،شیراز و باغ ارم و عفیف آبادش ،شیراز و دروازه قرآن آن و... همگی فقط گوشه ای کوچک از اماکنی است که می توانید مراجعه کرده و بازدید نمایید.
بخاطر زیبایی های شیراز در اردیبهشت ماه ،15اردیبهشت بعنوان روز شیراز نامگذاری شده است.

حضور گردشگران از اقصی نقاط ایران عزیز ‌ و کشورهای مختلف همه ساله و در این روز و هفته خاص نشان می دهد که جاذبه های گردشگری شیراز محبوبیت بسیار زیادی بین اقوام و ملل مختلف دارد.
در هفته شیراز اداره میراث فرهنگی و گردشگری برنامه های متنوعی دارد از جمله بازدید رایگان از تمامی اماکن تاریخی و ...که باعث می شود جمعیت فراوانی به سمت این اماکن زیبا کشیده شوند.
آب و هوای متعادل ، پهناوری و تنوع جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و... در این شهر زیبا توجه هر رهگذر و گردشگری را به سمت خود جلب می کند تا برای یک بار هم که شده به شیراز سفرکنند.
لهجه اکثریت مردم در این شهر شیرازی می باشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اردیبهشت، گردشگری شیراز، طبیعت شیراز، توریسم
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو