فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام ) خراسان جنوبی:

شکل گیری قرارگاه تعالی زن و خانواده در سپاه؛ فصل جدیدی از حرکت به سمت تعالی زن و خانواده است

سردار مهدوی گفت: شکل گیری قرارگاه تعالی زن و خانواده در سپاه و بسیج در کنار سایر قرارگاه ها فصل جدیدی از حرکت به سمت تعالی زن و خانواده باشد.
شکل گیری قرارگاه تعالی زن و خانواده در سپاه؛ فصل جدیدی از حرکت به سمت تعالی زن و خانواده است
1402/02/28 - 15:00
تاریخ و ساعت خبر:
148409
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام ) خراسان جنوبی در قرارگاه تعالی زن و خانواده سپاه استان گفت: درحرکت به سمت تمدن سازی اسلامی توجه به جایگاه و نقش زنان اهمیت ویژه ای دارد.
وی با اشاره به اینکه نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند برلزوم برنامه ریزی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تحصیلی و شغلی براساس نیاز جامعه برای بانوان تاکید کرد.
سردار مهدوی اظهار امیدواری کرد: شکل گیری قرارگاه تعالی زن و خانواده در سپاه و بسیج در کنار سایر قرارگاه ها فصل جدیدی از حرکت به سمت تعالی زن و خانواده باشد.
فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) جزیره ای عمل کردن تشکل های فرهنگی، اجتماعی و سمن ها را آسیب تحقق هدفمند برنامه ها دانست و گفت: باطرح مسائل مهم و زیربنایی و اساسی وحدت در همه تشکل های فعال در حوزه زنان شکل بگیرد و بسیج جامعه زنان می تواند محور این هم افزایی باشد.
انتهای‌ پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
قرارگاه تعالی زن و خانواده، خراسان شمالی، سپاه انصار الرضا، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو