آزادسازی خرمشهر، روز پیروزی اراده یک ملت در برابر جبهه ایی از دشمنان است

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه گفت: اگر بخواهیم پیروزی خرمشهر را در تاریخ کشور تکرار کنیم باز هم باید اهدافمان به صورت ملی و خواست عمومی برای همه باشد برای پیروزی در خرمشهر همه دست به دست هم دادیم در کنار هم قرار گرفتیم همه امکانات و وسایل و در حد توان برای آن پیروزی آماده کردیم و دانستیم ملزومات حرکت بزرگ ملی برای پیروزی بزرگ چنین است .
آزادسازی خرمشهر، روز پیروزی اراده یک ملت در برابر جبهه ایی از دشمنان است
1402/03/03 - 14:50
تاریخ و ساعت خبر:
148608
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز در رابطه با روز آزادی خرمشهر گفت: سوم خرداد برای ما روزی بسیار مهم و خاطره آفرینی است. اسارت خرمشهر یادآور تلخ ترین روز تاریخ دفاع مقدس و آزادسازی اش یادآور شیرین ترین ساعات و روز در دوران دفاع مقدس است.
همتی همچنین اظهار داشت : سوم خرداد ۶۱ روز شادمانی برای همه بود روزی بود که دل امام و ملت شاد شد روز سوم خرداد روز پیروزی اسلام ، ایران و ایمان است.
وی گفت : این روز، نه روز اراده یک ملت در برابر رژیم بعث عراق بلکه در برابر اراده جهانیان است روزی است که شهد شیرین پیروزی در کام همه ملت ایران قرار گرفت .
همتی با تاکید بر اینکه نکته مهم این است که خرمشهر و روز پیروزی نباید منحصر به سوم خرداد باشد افزود : سال ۶۱ باقی بماند ۴۱ سال از آن روز گذشته است تاریخ سوم خرداد سال ۶۱ نباید از یادمان برود بلکه باید سوم خرداد سرمشق و درس جاودانه برای ما باشد چطور ملت ایران در برابر آن همه ابزار و قدرت جهانی منطقه‌ای با اراده ایمان و سلاح اندک به پیروزی رسیدند و حماسه بزرگ را خلق کردند البته خرمشهر را خدا آزاد کرد مگر می شود بدون اراده و لطف و حمایت حضرت حق به پیروزی رسید.
مسئول بسیج جامعه زنان بیان کرد : اگر بخواهیم پیروزی خرمشهر را در تاریخ کشور تکرار کنیم باز هم باید اهدافمان به صورت ملی و خواست عمومی برای همه باشد برای پیروزی در خرمشهر همه دست به دست هم دادیم در کنار هم قرار گرفتیم همه امکانات و وسایل و در حد توان برای آن پیروزی آماده کردیم و دانستیم ملزومات حرکت بزرگ ملی برای پیروزی بزرگ چنین است ......
همتی در پایان گفت : باید در برابر توطئه‌های بیگانه نسبت به اهداف ملی هر سال و هر ماه خرمشهری جدید بسازیم خرمشهر تنها دستیابی به آب و خاک نیست بلکه دستیابی به ارزشهای ملت مومن و سرفراز ایران عزیز است همانطور که در خرمشهر با رهبری امام( رحمة الله) و ایستادگی و ایثار پیروز شدیم امروزه ما با رهبری رهبر فرهیخته و معظم انقلاب اسلامی و وحدت و اتحاد همدلی در اهداف ملی و دین و اعتقادی پیروز خواهیم شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ازادسازی خرمشهر، مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو