معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

بانوان ایران اسلامی، پرچمداران حیا و عفاف هستند / دشمنان انقلاب همواره در برابر بصیرت ملت ایران اسلامی شکست خوردند

روح الله سلگی، بانوان ایران اسلامی را پرچمداران حیا و عفاف دانست و افزود: آنچه که در مسئله عفاف و حجاب مهم است، قرار گرفتن در مسیر حق و ایستادگی در برابر باطل است.
بانوان ایران اسلامی، پرچمداران حیا و عفاف هستند / دشمنان انقلاب همواره در برابر بصیرت ملت ایران اسلامی شکست خوردند
1402/04/06 - 08:23
تاریخ و ساعت خبر:
150138
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مازندران :روح‌الله سلگی در همایش روش صحیح ترویج عفاف، حجاب و جهاد تبیین، در مجتمع اهل‌‌بیت ساری، با بیان اینکه بانوان ایران اسلامی در فتنه و دسیسه اخیر انقلابی و مذهبی عمل کردند، اظهار کرد: این فتنه و دسیسه‌ای بود که بر علیه جوانان راه اندازی شده بود و جوسازی رسانه ای سنگینی راه انداخته بودند اما در این جنگ ترکیبی امت ایران اسلامی مرعوب دسیسه‌ دشمنان نشدند.
وی بانوان ایران اسلامی را پرچمداران حیا و عفاف دانست و افزود: آنچه که در مسئله عفاف و حجاب مهم است، قرار گرفتن در مسیر حق و ایستادگی در برابر باطل است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه برخی ها با ترفندهایی از جمله با موضوع کشف حجاب به دنبال سلطه بر جامعه ایران اسلامی هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشاتی کشف حجاب را حرام سیاسی و شرعی دانستند، یادآورشد: دشمنان با حمله به موضوع حجاب به دنبال در هم شکستن اتحاد ملت ایران و ایجاد نافرمانی مدنی در کشور هستند، لیکن این دسیسه ها را باید به حساب عدم شناخت عمیق آن ها از ماهیت جامعه ایران اسلامی دانست.
وی با بیان اینکه پیام ملت ایران در همه ادوار در برابر مطرح شدن موضوعاتی همانند حمله به عفاف و حجاب روشن است، خاطرنشان کرد: ۹۰ سال قبل نیز ملت ایران در برابر استبداد رضاخان برای کشف حجاب ایستادند تا از اصول و ارزش‌های خود یعنی عفاف و حجاب نگذرند.
سلگی، افزود: همه حربه های دشمنان بهانه برای نابودی ایران اسلامی و ایران قوی است و روزی به دنبال تصرف ایران اسلامی بودند و امروزه نیز با راه اندازی فتنه ها به دنبال نابودی کشور هستند که البته همواره در برابر بصیرت ملت ایران شکست خورده بوده و هستند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران،روح‌الله سلگی، همایش روش صحیح ترویج عفاف، حجاب و جهاد تبیین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو