همزمان با رزمایش سفیران‌مهر، کتاب چهارشنبه‌های... منتشرشد

همزمان با رزمایش سفیران‌مهر، کتاب چهارشنبه‌های... منتشرشد.
همزمان با رزمایش سفیران‌مهر، کتاب چهارشنبه‌های... منتشرشد
1401/09/21 - 08:34
تاریخ و ساعت خبر:
143779
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - قم - کتاب " چهارشنبه هایی ... » همزمان با رزمایش سفیران مهر ، منتشر شد . این کتاب به قلم سیده زهرا بهادر به نگارش در آمده است .
«چهارشنبه های... » داستان زندگی دو دختر دانشجو امروزی است که نگاه و فکرشان به زندگی جور دیگری است !
اما با اتفاقاتی که برای شان می‌افتد از جنجال با بچه‌های دانشگاه گرفته تا مسیر ازدواج و زندگیشان که خیلی جالب و خواندنی است ، مخاطب با آنها همراه می شود .

مهم‌تر چالش این داستان که در میانه آن رقم می خورد اتفاقاتی است که طی اشنا شدن با گروهی جهادی رقم می خورد، گروهی و اتفاقاتی که مسیر زندگی شان را تغییر می دهد! آن هم تغییری از جنس ...
درکتاب چهار‌شنبه‌های.... میخوانیم:
« با هدایایی جالب سراغ دختران و بانوان بدحجاب می‌روند و با روی گشاده و لحنی آرام و صمیمی آنان را به کمپین «چهارشنبه‌های زهرایی» دعوت می‌کنند. خیلی خودمانی از آسیب های بد‌پوششی برای آنان می‌گویند و از نسخه‌های پوسیده غرب برای برداشتن حجاب از سر زن ایرانی.
اساس و پایه این طرح ترویج حجاب و عفاف و تذکر لسانی با مهربانی است. ما در اماکن پر ترددی مانند میدان آستانه، مسجد مقدس جمکران، خیابان صفائیه، کوه خضر وبوستان ها... با هدایایی مانند چادر، روسری، ساق دست، جوراب وکتاب... به سراغ دختران و بانوانی که حجاب کامل ندارند می‌رویم و با نرمی و صمیمانه با آنها صحبت می‌کنیم...
در تذکر لسانی هیچگاه به دنبال تحمیل حجاب به افراد نبودیم، هدف ما این است که با آگاهی بخشی به بانوان کاری کنیم که از صمیم دل و با اشتیاق حجاب و عفاف را بپذیرند و به آن پایبند باشند که در بسیاری مواقع نیز این حرکت ما اثر بخش بوده و حال قلبی افراد منقلب شده است و به سمت حجاب کامل و چادر آمده‌اند.»
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتشار، کتاب چهارشنبه های...، رزمایش سفیران مهر، کتاب داستانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو