یادادشت / محسن سنجری

وقتی قرار است جای شهید با جلاد عوض شود

دردناکتر از شهادت شهید عجمیان را ادامه چرخه انتقام گیری می داند به خوبی می داند فاصله طبقاتی وایجاد گسل های اجتمایی دست پخت رفقای گرمابه گلستان این هاست که سالها نگاه اقتصادیشان ومرکز تولید فکرشان غرب است،و نگاهی غیر از نگاه کدخدا به آنان نگاهای دیگر را بی ارزش می دانند.
وقتی قرار است جای شهید با جلاد عوض شود
1401/10/03 - 10:30
تاریخ و ساعت خبر:
143781
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمان : در خوی زشت برخی سردمداران وماله کشان جنایات،ووحشی گری عده ای با هماهنگی سردمداران تروریست پرور دنیا که طی ۳ماه گذشته زندگی مردم وکسب کار آنها را به آشوب کشاندند وهزاران نفر از مامورین نظم وامنیت را مجروح ساختن وبیش از ۶۰نفر از آنان را با بدترین وضعیت به شهادت رساندند .
وهزاران میلیارد خسارت مالی به مردم ،وصدهامیلیون دلارخسارت به اقتصاد کشور وارد کردند.یک جریان همسوی با غرب ودست پرورده شیطان بزرگ (آمریکا)دریکی از نشریات لجن پراکن خود(روزنامه اعتماد وابسته به اصلاح طلبان) در باره شهادت شهید مظلوم سید روح الله عجمیان که یک کارگر ساده بسیجی بود که با وحشی گری تمام افرادی که بابستن اتوبان وایجاد رعب ووحشت اقدام به شهادت او کردند.می نویسد:
مرحوم روح‌الله عجمیان به شکل دردناکی کشته شد. بررسی ابعاد خشم ناشی از تحولات اخیر وظیفه‌ای ملی برای اهالی علوم انسانی در ایران است که به عمق و ریشه‌ها نظر کنند و سیستم سیاسی بر این اساس با بازنگری در رویه‌های معیوب گذشته به تجدیدنظر بپردازد، چراکه یکی از نتایج رویکردهای پیشین رودررویی شهروندان ایرانی است که به شکاف اجتماعی و قطب‌بندی اجتماعی و گسلی منجر شده که جز خشونت و خونریزی و برادرکشی دستاوردی نخواهد داشت‌. برای این موضوع باید فکری اساسی کرد. بنابراین پیشنهاد می‌کنم با مدارا و بخشش و بررسی‌های عمیق، ریشه‌ها را درمان کرده و برای مدیریت و کاهش این خشم چاره‌ای اندیشیده شود.
قربانی‌شدن روح‌الله عجمیان در اتوبان کرج دردناک و غم‌انگیز است اما دردناک‌تر و غم‌انگیزتر، استمرار این چرخه است‌. برای توقف این چرخه تدبیر نیاز است‌. ورود مشفقان و دلسوزان و دردمندان ضروری است‌.
اجازه ندهیم زخم‌ها بیش از این عمیق شود. جان‌های بیشتری ستانده و بر میزان خشم افزوده شود. راه ایران آینده از مسیر بخشش و گذشت باید بگذرد»‌. تعجب اینجاست این نشریه که وابستگی شدیدی به جریان فتنه های سالهای اخیر دارد،به خودش اجازه می دهد از شهید به یک قتل عادی ویک اتفاق روزمره واز سر گرانی معترضین قلم بزند وحکم محاربه ضاربین وحشی، شهید را به یک اتفاق ساده تقلیل بدهد ودر جایگاه قاضی بنشیند ودر پشت تریبون وکیل مدافع اشرار وحشی در اید وقاتلین را آدمهای فقیر وبه علت گرانی این اقدام را تبرئه کند،این طیف چند روز پیش از ورژن جدید حسنلو وهمسرش که پزشک است وماهیانه در آمد ۱۰۰میلیونی دارد به عنوان فرد نیکوکار یاد کرده که اوخیر بوده وباید اورا بخشید.
او که دردناکتر از شهادت شهید عجمیان را ادامه چرخه انتقام گیری می داند به خوبی می داند فاصله طبقاتی وایجاد گسل های اجتمایی دست پخت رفقای گرمابه گلستان این هاست که سالها نگاه اقتصادیشان ومرکز تولید فکرشان غرب است،و نگاهی غیر از نگاه کدخدا به آنان نگاهای دیگر را بی ارزش می دانند.این جریان هیچگاه خود را در کنار مردم نمی بیند وخود را از مردم قلمداد نمی کند در انتخابات مردم را ولی نعمت خود می داند ودرزمان لمیده بر کرسی های ریاست خود وعشیره خود را ولی نعمت می داند وآقا زاده پروری را جز لاینفک مدیریت خود در دست درازی به سفره انقلاب می داند واگر فرصتی پیدا کرد حتماً دست به قتل همسرهم می زند (نجفی شهردار سابق تهران).وبرای تبرئه شدن اجازه دارد با اتهام زنی راهی برای آزادی پیدا کند جریانی که هیچگاه در ادبیات حکومتیش مردم را به حساب نمی آورد .
مردم رابا ادبیات فریبکارانه و رنگ لعاب دار به سمت خود می کشانند ودر وقت پاسخگویی در دسترس نیستند.شهرها را به با یک تصمیم جاهلانه وبدون توجیه کردن مردم(افزایش نرخ بنزین ابان۹۸) به آشوب می کشانند ومی گویند ماتازه خودمان ۴۸ساعت بعد متوجه شدیم امروز دنبال عوض کردن جای شهید با جلاد هستند.برای نجات قاتلین از چوبه دار حکم محاربه را جرح می دانند وحدآن را زندان،وحتی کوتاه آمدن که برادر کشی خشونت را افزایش می دهد وبرای توقف این خشونت ها باید چرخه را تغییر داد وقتل ها را در حد سوتفاهم کاهش داد .این جماعت در کجای مکتب اسلام ومکتب تشیع تعریف می شوند که چنین وقیحانه خود را هم قاضی می دانند وهم وکیل وهم قدرت اجتهاد را به دست گرفته وحق را برای خود محفوظ می دانند که از طرف مردم سخن به زبان جاری کنند.
این چه تفکری است که فهم جامعه وزبان جامعه را مصادره به نفع طیف خود کرده که مردم در ساختار مغز معیوبشان جایی ندارد.قطعاً پشت اینها به اربابان تروریستشان گرم است که چنین وقیحانه جرات نطق قلمشان گل کرده.که حق وراجی کردن ودهن کجی را برای خود محفوظ می داند

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اغتشاشات، شهید عجمیان، شهدای اغتشاشات،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو