با حضور سردار کبیری پور برگزار شد؛

رزمایش فتح به مناسبت سالگرد شهادت «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد

رزمایش فتح در قالب کارگاه تولید محتوا ویژه سالگرد شهادت«حاج قاسم سلیمانی»با حضور سردار کبیری پور و فعالان رسانه ای پایگاه حضرت زینب(س) شروع به کار کرد
رزمایش فتح به مناسبت سالگرد شهادت «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد
1401/10/08 - 21:00
تاریخ و ساعت خبر:
143993
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قم، ضمن تسلیت و گرامیداشت سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» سردار کبیری پور جانشین فرمانده سپاه استان قم، در کارگاه تولید محتوا بیان کرد: موضوع«حاج قاسم» موضوع گسترده ای است و مکتب حاج قاسم ابعاد مختلف، فردی، اجتماعی، سیاسی، بین المللی و تربیتی دارد.
جانشین فرمانده سپاه قم افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود درباره شهدا و راه شهدا که میتواند ایده خوبی برای تولید محتوا باشد، تحت عنوان آدرس شهادت فرمودند: شهادت قله است و قله بدون دامنه معنا ندارد و هر قله ای، دامنه ای دارد خیلی از آدم ها آرزوی رسیدن به این قله را دارند.
سردار کبیری پور فرمایشات رهبر را اینگونه تکمیل کرد و گفت: باید از دامنه عبور کنیم بایستی مسیر دامنه ی آن قله را پیداکنیم تا به مقصد برسیم، و الا رسیدن به قله بدون گذر از دامنه امکان پذیر نیست.
این دامنه اخلاص، ایثار، معنویت، مجاهدت و گذشت، کار برای خدا، توجه به مظلوم و غیره است، که این ویژگی ها را حضرت آقا برای رسیدن به مرتبه شهادت بیان کردند.
با اشاره به اینکه این ویژگی ها مطرح شده می شود جزو ویژگی های«حاج قاسم سلیمانی» باشد، کبیری پور گفت: این شهید بزرگوار ویژگی ها متعددی مثل، روحیه سلحشوری و جنگندگی، روحیه شهادت طلبی که هم در بیانات شهید و هم در رفتار این شهید پیدا بود.
وی افزود:«شهید سلیمانی» در گمنامی خیلی از کارها را انجام میدادند بدون اینکه دنبال نام و نشان باشند که این فرمول جاودانه این مسیر است که هر شخصی در مسیر خود اخلاص داشته باشد بیشتر مورد تأیید است مثل شهید حججی.
سردار کبیری پور جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) اذعان داشت: اگر بخواهید در یک عبارت«حاج قاسم سلیمانی» را مطرح کنید باید گفت: (سرباز مخلص ولایت) بنظرم کاملترین جمله است چرا که خود«حاج قاسم سلیمانی» میخواست با این عنوان باشد.
شایان ذکر است: شروع رزمایش فتح در ساختمان هنر و رسانه در قالب های اجرایی: عکسنوشت، کلیپ، استوری موشن، استاپ موشن و.... با حضور بسیجیان شروع به کار کرد و به مدت ۵ روز ادامه دارد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رزمایش فتح، استان قم، شهادت «سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، جانشین فرمانده سپاه قم ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو