پنجمین جشنواره غنچه های امید افتتاح شد

افتتاحیه پنجمین جشنواره غنچه های امید به همت بسبج جامعه زنان خراسان رضوی برگزار شد.
پنجمین جشنواره غنچه های امید افتتاح شد
1401/10/12 - 13:04
تاریخ و ساعت خبر:
144005
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان رضوی رویا حیدرزاده مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی در ابتدای آیین افتتاح جشنوراه غنچه های امید با اشاره به اهداف طرح جشنواره غنچه‌های امید گفت : این جشنواره یک رویداد فرهنگی است که اهداف خاصی را دنبال می‌کند.

مسئول سازمان بسیح جامعه زنان خراسان رضوی بیان کرد: در پنجمین جشنواره غنچه‌های امید طی سه روز در اواخر بهمن ماه سال جاری با هدف آشنایی کودکان و والدین با مناسبت‌های ملی، مذهبی، آموزه‌های انقلابی، کمک به کشف و پرورش استعدادهای کودک برگزار خواهد شد.

حیدرزاده با اعلام مهلث ثبت‌نام در این جشنواره عنوان کرد: جشنواره غنچه‌های امید تا بیستم دی ماه مهلت ثبت‌نام دارد. وی در ادامه گفت: در مشهد حدود هزار مهد کودک و مهد قرآنی است که در مجموع در سطح استان حدود هزار و ۵۰۰ مهد کودک می‌رسد.
لازم به ذکر است در این رویداد نزدیک به ۶۰۰ مربی کودک از سراسر استان خراسان رضوی بهمراه مدیر کودکستان های اموزش پرورش ، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استان قدس رضوی حضور پیدا کردند
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پنجمین جشنواره غنچه های امید، خراسان رضوی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع)،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو