بیست و نهمین دوره از مسابقات قرآنی بسیج در بخش خواهران در استان قم برگزار شد

بیست و نهمین دوره از مسابقات قرآنی بسیج در بخش خواهران با حضور حافظان و قاریان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم برگزار شد.
بیست و نهمین دوره از مسابقات قرآنی بسیج در بخش خواهران در استان قم برگزار شد
1401/10/12 - 17:13
تاریخ و ساعت خبر:
144009
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قم؛ بیست و نهمین دوره از مسابقات قرآنی بسیج در بخش خواهران در ۱۱رشته قرآنی با حضور ۳۵۰نفراز متسوقین قرآنی خواهر، با حضور داوران کشوری در دو رده سنی نوجوان و بزرگسال در ناحیه شهرستان سپاه امام علی ابن ابی طالب(علیه السلام) استان قم برگزار گردید.
فرزانه کشوری رابط قرآنی بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری طنین اظهار داشت: مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت بسیج با هدف اجرای دستورات و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله) مبنی بر گام های جهشی قرآنی و انجام رسالت زینب گونه خود برگرفته از مکتب حاج قاسم ها در زمینه قرآن در دو روز متوالی در نوبت صبح و عصر داشتیم که انشالله بتوانیم جامعه ای قرآنی در راستای ظهور امام عصر(عج) را تربیت کنیم.

رابط قرآنی بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در راستای اجرای این مسابقات ادامه داد: مرحله اول این مسابقات که با همکاری ۴۰تا از مساجد استان قم انجام شدکه بحمدالله ۲۵۰۰نفر شرکت کردند و از این تعداد۵۵۰نفر به مرحله استانی راه یافتند که ۳۵۰نفر از این راه یافتگان خواهران بودند و در ۱۱رشته قرآنی از جمله حفظ قرآن کریم از یک تا سی جزء ، ترتیل،نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و کتاب صراط در مسابقات شرکت کردند که نفرات برتر به مرحله کشوری راه می یابند.
کشوری از اتفاق پسندیده ای که در این دوره از مسابقات قرآنی شکل گرفت ابراز خرسندی کرد و گفت: اتفاق خوبی که در این دوره از مسابقات قرآنی رغم خورد رویکرد متفاوت سازمان بسیج در اجرا مسابقات بود که بجای اجرای مسابقات در دارالقرآن ناحیه و سپاه، آن را به مساجد واگذار نمود که ۴۰ تا از مساجد در این خصوص با ما همکاری کردند و در این طرح به ما پیوستند که با این اتفاق نیک، برنامه مردمی شکل گرفت که ما با یک حجم غیرقابل انتظاری از شرکت کنندگان مواجه شدیم.
رابط قرآنی بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)استان قم در پایان این گفت و گو از زحمات و همکاری ائمه جماعات و امنای محترم این ۴۰مسجد قدردانی نمود و بیان کرد: این بزرگواران نه تنها ما را در اجرای مسابقات قرآنی یاری کردند بلکه به ندای رهبر عزیزمان که فرمودند مساجد باید پایگاه قرآنی بشوند لبیک گفتند و دغدغه خودشان را برای نقش محوری مسجد در راستای تربیت نسل جوان و نوجوان به منصه ظهور آوردند و با برنامه، فضاسازی و تبلیغات شایسته توانستند تعداد قابل توجهی را بر سر سفره قرآن بیاورند.
خبرنگار فاطمه یوسفی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بیست و نهمین دوره از مسابقات قرآنی بسیج، قم، بانوان قرآنی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو