تاریخ آمریکا لکه ننگی برای دنیا / کشوری که با شرارت های خود جایی را بدون لکه نگذاشته است!

لقب در خور شان به آمریکا تاابد که او شیطان بزرگ است،واو لکه ننگ همه امتها وکشورهای دنیا حتی دراروپا وخود آمریکا ورسیدن خود آمریکایی ها به این باور که او هیچ غلطی نمی تواند بکند،حال که او لکه زرد ننگ پشت شلوار جین هاست دنیا را با این ادبیات تحقیر می کند.
تاریخ آمریکا لکه ننگی برای دنیا / کشوری که با شرارت های خود جایی را بدون لکه نگذاشته است!
1401/10/20 - 13:32
تاریخ و ساعت خبر:
144273
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - گروه سیاسی : رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی توهین آمیز گفت:من به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا سفر کردم؛ خیلی راحت بگویم: تمام دنیا لکّه‌ روی شلوار جین ما هم نیستند.اوکه این روزها سخت در حال احیای آمریکای مقروض با۳۰تریلیون بدهی است،او که روزانه با مرگ ومیر۳۵۰نفر بر اثر کرونا مواجهه است،او که طی سال ۲۰۲۲چیزی در حدود ۷۰۰زن را تنها در خیابانهای ایالاتش اعدام کرده.
سازمان غیرانتفاعی «بایگانی خشونت با اسلحه در سال گذشته، هر روز از ۷۵۰۰ منبع مختلف جمع‌آوری و راستی‌آزمایی کرده، نشان می‌دهد دست‌کم ۴۴,۱۴۸ نفر در سال ۲۰۲۲ در اثر خشونت با اسلحه جان خود را از دست داده‌اند: به عبارت دیگر، هر روز حدود ۱۲۱ نفر، یا ساعتی ۵ نفر. از این تعداد، ۲۴,۰۹۰ نفر خودکشی کرده‌اند و ۲۰,۰۵۸ نفر توسط دیگران به ضرب گلوله کشته شده‌اند.
علاوه بر این، ۳۸,۳۳۷ نفر نیز سال گذشته در خشونت با اسلحه مجروح شدند. از سال ۲۰۱۴ که سازمان «بایگانی خشونت با اسلحه» ثبت آمار خود را شروع کرد تا کنون، تعداد قربانیان خشونت با سلاح فقط در سال ۲۰۲۱ از سال ۲۰۲۲ بیش‌تر بوده است. سال ۲۰۲۱ در آمریکا ۴۵,۰۹۱ نفر به ضرب گلوله کشته و ۴۰,۵۹۸ نفر نیز زخمی شدندسال گذشته‌ی میلادی بیش از ۶۰۰۰ کودک در آمریکا در اثر تیراندازی کشته یا مجروح شده‌اند،این رقم بیش‌ترین آمار ثبت‌شده و یک رکورد جدید در طول نُه سالی است که این سازمان ارقام مربوط به حوادث تیراندازی در آمریکا را دنبال می‌کند. طبق این آمار، ۶۰۹۹ کودک آمریکایی (زیر ۱۷ سال) در اثر تیراندازی در سال ۲۰۲۲ کشته یا زخمی شده‌اند.
از این تعداد، ۳۱۲ کودک (از بدو تولد تا ۱۱ ساله) کشته و ۶۷۴ کودک زخمی، و همچنین ۱۳۴۴ نوجوان (۱۲ تا ۱۷ ساله) کشته و ۳۷۶۹ نوجوان زخمی شده‌اند.حال که او لکه ننگ عالم است او طی ۲۰۰سال حیات نامبارکش تنها۱۶سال جنگی صورت نداده ، اوکه بیش از ۷۵۰لکه ننگ نظامی (پایگاه)در دنیا بجا گذاشته،وروزانه عامل قتل هزاران انسان مظلوم با تسلیحات ارسالی به کشورها وجنگ نیابتی وجنگ حضوری ایجاد کرده ،او که لکه داعش را با سفر به۱۲۰کشور تثبیت کرده وهمچنین ،وهابیت،تروریست،جنگ عراق افغانستان با بیش از ۴۵۰۰۰۰۰کشته وزخمی را بر جا گذاشته امروز دنیا را لکه روی شلوار جین خود حساب نمی آورد البته شاید اروپا وسایر هم پیاله هایش را این جور خطاب کند اما ایران لکه های ننگ اورا در چند نقطه استراتژیک از کره خاکی برچیده است،
۱_ازپاک کردن ایران پهلوی که تا سال ۵۷بیش از ۴۰هزار نظامی آمریکایی جولان کثافت کاری می دادند،
۲-لکه ننگ سفارتش در ۱۳ آبان سال ۵۸ که لانه جاسوسی آمریکا در ایران بود که انقلاب دوم نامگذاری شد.
۳_کوتاه کردن دست آمریکا از منابع نفتی وخروج دادن آنها از سکوهای نفتی ایران توسط انقلاب اسلامی
۴_نابود کردن عملیات دلتای آنها در ۲اردیبهشت ۵۹در طبس که همه امکانات آنها خاکستر شد،
۵-نابود کردن عمله های آنان منافقین در عملیات مرصاد توسط رزمندگان اسلام،
۶-خُرد کردن هیمنه آمریکا در خاورمیانه با بهم زدن تمدن نوین آمریکایی برای ایجاد خاورمیانه بزرگ.
۷-درهم کوبیدن بزرگترین پایگاه آنان عین الاسد با۱۳موشک نقطه زن سپاه در سال ۹۸
۸-زدن مجهزترین پهپاد جاسوسی آنان آر کیو۱۷۰توسط سپاه
۹_دستگیری جاسوسان اجاره ای یا نفوذیهای آنان در ایران.
۱۰_فرار مفتضحانه آنان از عراق وافغانستان در بدترین شکل ممکن.
۱۱_لقب در خور شان به آمریکا تاابد که او شیطان بزرگ است،واو لکه ننگ همه امتها وکشورهای دنیا حتی دراروپا وخود آمریکا ورسیدن خود آمریکایی ها به این باور که او هیچ غلطی نمی تواند بکند،حال که او لکه زرد ننگ پشت شلوار جین هاست دنیا را با این ادبیات تحقیر می کند.
این شاید بخش کوچکی از نگاه مستکبرانه آمریکا به جهان است،شاید برای دنیا هر ادبیاتی بتواند به دهان ناپاکش رها کند ولی او از نظر ما لکه کفwcایران است واین را خوب می فهمد که در مقابل ایران ودر دیدگاه ملت ایران پشه ضعیفی هم نیست او اکنون فهمیده در دنیا به کمپانی دروغ غارت،ترور،اوباش گری شهره شده وکسی خواعان مراوده با او نیست گاهی لگدهای حمار واری را به گوشه وکنار حواله می کند،حال باید آمریکا پرستان یک بار دیگر ادبیات کدخدا را در نطقهایشان بازخوانی کنند که چه شد به این جمع بندی رسیدید که آمریکا فرشته نجات وکدخدای عالم است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تاریخ آمریکا، لکه ننگ جهانی، استعمار و استکبار جهانی، تأسیس داعش
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو