مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی

زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشوده است

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی، گفت: مروز زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشوده و ثابت کرده است که می توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود و در متن جامعه نیز حضور داشته و در عین حال سنگر خانواده را پاکیزه نگه داشت.
زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشوده است
1401/10/24 - 08:39
تاریخ و ساعت خبر:
144387
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی اظهارداشت: از وظایفی که بانوان در حوزه جهاد تبیین باید ایفا کنند کشف توانایی ها و استعدادهای خودشان است.
به گزارش خبرگزاری طنین از آذربایجان شرقی، زهرا کوهی در جمع بانوان کارآفرین با گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار کرد: همچنان که مولای متقیان علی (ع) می‌فرمایند: مردم به مثابه معدن های طلا و نقره هستند و باید کشف شده سپس استخراج شوند؛ ما نیز باید استعدادهایمان را به منصه ظهور برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشوده و ثابت کرده است که می توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود و در متن جامعه نیز حضور داشته و در عین حال سنگر خانواده را پاکیزه نگه داشت.
مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بحث الگوی سوم زن اظهار کرد: زنان معمولا همچون عنصری بی حاشیه و به مثابه موجودی معرفی شده اند که جنسیت او به انسانیتش ارجحیت دارد، از این رو زنان روایتگر، کنشگر و اثر گذار را باید بتوانیم در جامعه درست معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه در بحث الگوی سوم، زن، یک الگوی تک بعدی نیست بلکه زنان از دیرباز تاریخ ساز و تمدن ساز بوده اند، خاطرنشان کرد: وقتی در حوزه بانوان و خانواده بحث می‌شود، یعنی هیچ کسی از دایره بحث خارج نیست، خانواده یعنی همه؛ پس فقط زنان را شامل نمی شود و گستره بحث شامل تمامی افرادی است که در نهاد خانواده نقش آفرینند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی، زنان مسلمان ایرانی، زیست عفیفانه، الگوی زن ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان شرقی
V
آرشیو