برپایی نمایشگاه «ژن، خاوینی و شانازی» در موزه خانه کُرد سنندج

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «ژن، خاوینی و شانازی» در محل خانه کُرد سنندج برپا می‌شود.
برپایی نمایشگاه «ژن، خاوینی و شانازی» در موزه خانه کُرد سنندج
1401/10/24 - 14:00
تاریخ و ساعت خبر:
144451
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کردستان، با حضور سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان و جمعی از مسئولین استانی، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «ژن، خاوینی و شانازی» در محل خانه کُرد سنندج افتتاح شد.

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کُردستان در این نشست اظهار داشت: این نمایشگاه در دو بخش فروش لباس‌های بومی محلی و پوشش لباس‌های محجبه با هدف معرفی الگوهای موفق از ۲۳ الی ۲۷ دی‌ماه به مدت پنج روز با تکیه بر جذابیت‌های هنری برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ غرفه در این نمایشگاه محصولات فرهنگی خود را در معرض نمایش گذاشته اند، اظهار کرد: جامعه جهانی به سمتی پیش می‌رود که انتخاب خود را مبتنی بر رعایت عفاف و حجاب و زیست عفیفانه قرار داده است و این گفتمان تمدن‌ساز، در مسیر آینده جهان است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان هدف از برپایی این نمایشگاه را تببین سبک زندگی و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی دانست و یادآور شد: اشاعه و ترویج شعائر دینی و ارزش‌های اسلامی و معرفی الگوهای اسلامی ایرانی حجاب و عفاف با رویکرد لباس‌های بومی محلی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
خبرنگار - مهوش رحیمی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نمایشگاه، «ژن، خاوینی و شانازی» ، موزه کرد خانه، سنندج، میلاد حضرت زهرا س
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کردستان
V
آرشیو