رئیس فدراسیون فوتبال:

حمایت ویژه فدراسیون فوتبال از بانوان کردستانی/کردستان صاحب تیم لیگ دسته دوم می شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کردستان یکی از قطب های اصلی فوتبال بانوان به شمار می آید و در این راستا برای تقویت فعالیت ها در این استان برنامه ای ویژه داریم.
حمایت ویژه فدراسیون فوتبال از بانوان کردستانی/کردستان صاحب تیم لیگ دسته دوم می شود
1401/11/21 - 15:26
تاریخ و ساعت خبر:
145097
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کردستان، مهدی تاج روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیئت رئیسه فوتبال کردستان در سنندج اظهار کرد: خوشبختانه شاهد نگاه ویژه استاندار و مسئولان کردستانی نسبت به فوتبال هستیم و این یک فرصت برای توسعه این رشته ورزشی در این استان است.
وی افزود: باید درآمد پایدار درست کنیم برای حمایت از فوتبال تا روند رو به رشد این عرصه تداوم داشته باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: صنایع برای مسئولیت های اجتماعی خود باید در حوزه ورزش سرمایه گذاری کنند و این مهم در کردستان با نگاه ویژه استاندار در حال پیگیری است.
تاج خاطرنشان کرد: پخش تلویزیونی مهمترین حقوق شناخته شده فوتبال در تمام دنیاست که تا ۷۵ درصد درآمد فدراسیون کشورهای دیگر را تشکیل می دهد ولی ما هنوز در کشور از آن محروم هستیم.
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بعضی از استان ها بیشتر از ظرفیت استانشان تیم دارند و استان هایی همچون کردستان با داشتن ورزشکاران توانمند از این مهم کم بهره هستند.
تاج افزود: در اختلاف زیستن بخشی از فوتبال ایران شده است اما با همه این گرفتاری ها ما فوتبالمان دوم آسیاست و فوتسال ما بهترین است و فوتبال ساحلی ما جام بین قاره ای را داشته باشیم.
وی اعلام کرد: امتیاز تیم دسته دوم را به کردستان می دهیم اما باید این تیم اداره شود و کارخانه های استان باید مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: هیئت کردستان از موفقیت ترین هیئت های کشور است و ورزش بانوان در کردستان باید بیشتر تقویت شود.
تاج اعلام کرد: از این هفته مسابقات لیگ فوتبال با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فداراسیون فوتبال، کردستان، بانوان فوتسالیست کردستان، تیم لیگ دسته دوم بانوان کردستان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو