بانوی کاراته کار کرمانی که ماردانه برای فرزندانش مربیگری می کند

مربی و بانوی کاراته کار راوری با بیان اینکه فرزندآوری نه تنها مانع پیشرفت او در عرصه ورزش نشده است، گفت: با آموزش ورزش کاراته به فرزندانم، موفق شدم آنها را با خود همراه کرده و خود و فرزندان درکنار هم به ورزش بپردازیم.
بانوی کاراته کار  کرمانی که ماردانه برای فرزندانش مربیگری می کند
1401/10/27 - 10:05
تاریخ و ساعت خبر:
144544
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمان: مریم صادقی یکی از مربیان حرفه ای و مادری نمونه از شهرستان راور استان کرمان است، وی در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس به مناسبت هفته زن با تبریک این ایام گفت : سعی کردم درکنار وظیفه مادری خود به ورزش بپردازم که سلامتی جسمی و روح را برایم به همراه دارد.
این بانوی کاراته کار با بیان این که خداوند به او سه فرزند عنایت کرده است، افزود: بحمدالله توانسته ام باتلاش های زیاد به کسب رتبه مربیگری در رشته های کاراته و نینجوتسو(نینجا) بشوم .
وی در پاسخ به این سؤال که آیا دیگر اعضای خانواده نیز در این رشته فعالیت دارند ، گفت: با آموزش ورزش کاراته به فرزندانم، موفق شدم آنها را با خود همراه کرده و خود و فرزندان درکنار هم به ورزش بپردازیم.
این مربی کاراته تصریح کرد: فرزند آوری نه تنها مانع ورزش بنده نشده است بلکه باعث شد در ورزش پیشرفت کنم و از این بابت از همراهی همسر خود بسیار سپاس گذارم.
صادقی در پایان گفت : به مادران توصیه می کنم امر ورزش را جدی بگیرند و به فرزندان خود آموزش داده و همراهی شان کنند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ورزش بانوان، کاراته، مربی گری کاراته، بانوی کاراته کار
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو