درخشش خبرنگار زنان نیوز در جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان

«سمیرا رجبی» خبرنگار «زنان نیوز» گلستان در هشتمين جشنواره ابوذر خوش درخشید و حائز رتبه شد.
درخشش خبرنگار زنان نیوز در جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان
1401/11/18 - 13:38
تاریخ و ساعت خبر:
145041
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر پیش از ظهر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد و «سمیرا رجبی» خبرنگار زنان نیوز و خبرنگار فارس گلستان در بخش مصاحبه در این آئین رسانه‌ای حائز رتبه شد.
*رسانه‌ها پادزهر اصلی مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمنان هستند
در این مراسم محمد مهدی تجری «رئیس بسیج رسانه گلستان گفت: دشمن با تمام توان خود جنگ تبلیغاتی علیه جمهوری مقدس اسلامی ایران به راه انداخت که با شکست مواجه شد.
وی تصریح کرد: رسانه‌ها پادزهر اصلی مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمنان هستند و رسالت اصلی آن بر عهده اصحاب رسانه است و برگزاری جشنواره‌ها تلنگری است تا بیشتر وظیفه خود را بدانیم.
*یکهزار و 18 آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان ارسال شد
دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان از ارسال بیش از یکهزار و 18 اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 700 اثر در بخش مکتوب بوده است.
ولی‌الله شهابی تصریح کرد: نگاه جشنواره رسانه‌ای ابوذر دو بعد دارد که بعد اول آن توجه بخشی اصحاب رسانه است به ارزش‌های آفریده شده از سوی شهیدان انقلاب اسلامی و هدایت امامین انقلاب اسلامی در 44 سال فراز و نشیب انقلاب اسلامی است.
وی ابراز کرد: آثار رسیده به این جشنواره در قالب‌های گزارش
تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست بود.
*خبرنگاران آگاه‌ترین قشر جامعه هستند
مدیرکل صدا و سیمای گلستان با بیان اینکه خبرنگاران آگاه‌ترین قشر جامعه هستند، گفت: اگر کسانی که در عرصه خبر، رسانه و قلم فعالیت می‌کنند و کنشگری فعال داشته باشند جامعه را به سمت جلو حرکت می‌دهند.
رسول شکری نیا تصریح کرد: اگر رسانه‌ها در رسالت خودشان کوتاهی کنند و در انعکاس اخبار صادقانه کم بگذارند و از آن طرف مسوولان و مردم هم به آنها توجهی نکنند طبیعتا از اثرگذاری مطلوب دور می‌شویم.
وی با بیان اینکه فضای رسانه ای استان گلستان حرفه ای و در سطح قابل قبولی است، افزود: جشنواره ابوذر راه افتاد تا هم افزایی و هم دلی در استان‌ها به وجود بیاید و این جشنواره جزو معتبرترین جشنواره‌های کشور است.
مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: این تعداد اثری که به جشنواره ابوذر ارسال شد بسیار حائز اهمیت است که نشان از از اعتبار والای این جشنواره است.
شکری نیا خاطرنشان کرد: اکنون سالگرد 44 مین پیروزی انقلاب اسلامی ایران است امروز سالگرد روزی استقلال ایران است اگر به کشورهای همسایه و منطقه نگاهی بیاندازیم و کشور ایران را با این کشورها مقایسه کنیم میبینم که کشور ما مستقل، مستحکم و در حوزه امنیت پایدار است.
وی با تاکید بر اینکه ایران از باثبات ترین کشورهای دنیا است، افزود: دشمن با نقشه‌های شوم خود به این نتیجه رسید که تنها راه نفوذ در ایران، رخنه کردن و خالی کردن ته دل جوانان و نوجوانان ما است.
شکری نیا ابراز کرد: در جنگ شناختی همه جانبه دشمن علیه ایران، سازمان های تروریستی دنیا مانند مجاهدین خلق که وطن فروش ترین گروهک دنیاست دشمنان را به این تصمیم رساندند که اگر حرکتی انجام دهند مردم با آنها همراهی می‌کنند که در وقایع اخیر چشم‌ای از فتنه دشمنان را دیدیم.
وی افزود:دشمن تاکنون بی گدار به آب نزده بود همیشه پنجه فولادی خود را پشت دستکش مخملی خود قایم می‌کردند و راه دیپلماتیک را پیش می‌گرفتند اما دیدید ملت بزرگ ایران با بینش و بصیرت به خوبیپاسخ دشمنان را دادند.
مدیرکل صدا و سیمای گلستان با گرامیداشت نام و یاد سیدالشهدای مقاومت افزود: از شاخصه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توان به انقلابی بودن، اخلاق مدار بودن، مبارز، باصداقت، مدیر و مدبر و انقلابی بودن ایشان اشاره کرد و اکنون ما هزاران قاسم سلیمانی پنهان در کشور داریم.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه دشمن از پیوند قدرت اعتقادی و قدرت تکنولوژی ایران می‌هراسد، تصریح کرد: ایران با داشتن این دو مولفه قدرت بلامنازع است.
سیدموسی حسینی امروز در آئین هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: امام راحل، انقلاب را به پیروزی رساند به پشتوانه مردم در جریان انقلاب سه طیف حضور داشتند یاران صدیق امام که فهم عمیق و درست از انقلاب اسلامی داشتند لذا مبانی و اصول انقلاب را خوب فهم کردند و به آن اعتقاد داشتند.
وی افزود: طیف دوم همراهان انقلاب بودند کسانی که انقلاب را قبول دارند اصول و ارزشها را می‌شناختند اما در بزنگاه ها بخاطر مطامع شخصی و حزبی در مقابل جریان انقلاب اسلامی قرار گرفتند و در ادامه به عنوان یک معضل حضور داشتند که نقطه بارز آن سران فتنه هستند آنها از مدار انقلاب خارج شدند.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: طیف سوم گروههای احساسی که انقلاب را همراهی کردند برای اینکه خودشان باشند و انحراف در آنها وجود داشت گرچه اعتقاد به دین هم داشتند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چون اهداف آنها با نظام اسلامی یکی نبود علیه ملت ایران مبارزه کردند و از بدنه انقلاب جدا شدند.
باید ببینیم که ما در کجای انقلاب قرار داریم انقلاب حیات دارد و موجود زنده است آیا ما در عصر حاضر یاران صدیق انقلابیم یا همراه انقلاب هستیم که قضاوت هر فرد مهم است.
حسینی خاطرنشان کرد: اینکه غربیها به جمهوری اسلامی مشکل دارند دو خاستگاه در این زمینه وجود دارد منشأ قدرت را در تکنولوژی و برخی در اعتقاد می‌داند.
وی تصریح کرد: کشوری می‌تواند بقاء داشته باشد که قدرت علمی و تاب آوری مردم را لحاظ بداند سرعت رشد علمی جمهوری اسلامی شتابان ادامه دارد که موجب عصبانیت دشمن شده است.
وی افزود: هراس دشمن در پیوند قدرت اعتقادی و قدرت تکنولوژی است ایران با داشتن این دو مولفه قدرت بلامنازع است.
حسینی افزود: هدف جنگ شناختی تولید ناامیدی است و دشمنان کاری کردند که با ابزار رسانه انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.
وی افزود: رسانه‌ها باید با جهاد تبیین نقشه دشمن را خنثی کنند عامه مردم نیز باید این مهم را توجه کنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خبرنگار زنان نیوز، گلستان، هشتمین جشنواره ابوذر ، بخش مصاحبه ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو