پای انقلاب عزیز ایستادیم / چشم دشمن را کور و آرزویش را بر باد دادیم

چهل و چهار سال بربلندای قله های جهان در عزت ،علم،فناوری،پیشرفت،هنر ورزش،دفاع،امنیت ایستاده ایم. چهل و چهار سال حقارت وانگشت به دهانی دشمنان از پیشرفتهای بیشمار در اوج هزاران تحریم...
پای انقلاب عزیز ایستادیم / چشم دشمن را کور و آرزویش را بر باد دادیم
1401/11/23 - 09:23
تاریخ و ساعت خبر:
145146
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محسن سنجری ، دیروز جشن ۴۴سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی بود امروز همه آمدند کوچک وبزرگ مرد وزن با پای پیاده برخی از سحرگاه در حرکت وبرخی از شب ۲۲بهمن بی تابی برای حضور گرم در این جشن باشکوه را داشتند از همه اقوام ایرانی واز همه جای ایران شور حضورقابل لمس بود . باشکوه تراز سالهای قبل به چشم می خورد، چرا که آمده بودند نظاره گر مانیتور ۴۴ساله انقلاب اسلامی باشند که:
۴۴سال بربلندای قله های جهان در عزت ،علم،فناوری،پیشرفت،هنر ورزش،دفاع،امنیت ایستاده ایم.
۴۴سال حقارت وانگشت به دهانی دشمنان از پیشرفتهای بیشمار در اوج هزاران تحریم
۴۴سال انقلاب قدرت در پرتو قدرت انقلاب که ولایت،مردم،وجهاد باشد رقم خورده است
۴۴سال تصمیم گیر وتصمیم ساز خودمان هستیم درحالی که قبل از انقلاب استعمار واستکبار تا پایین ترین مشاغل برای تصدی آنان را دخالت داشتند
۴۴سال است که آرمان فلسطین مظلوم زنده شده ودر اولویت ایران،وروز قدس از انقلاب اسلامی است
۴۴سال تجدید حیات اسلام به قول امام خمینی
منت خداي تبارک و تعالي را که شما جوانان برومند از هر جا که هستید توجه به اسلام کردید و اسلام را در این عصر، در این عصر ظلماني، در این عصري که همه ارزش ها به باد رفته بود، اسلام را زنده کردید.
۴۴سال احیاي ولایت فقیه به تعبیر امام
ولایت فقیه براي شما یک هدیه الهي است
۴۴سال احیای نماز جمعه وجماعت،وتلاش برای زمینه سازی ظهور امام زمان،
امروز دیگر خبری از تحقیر ملت نیست،امروز دیگر خبری ازترجیح اجنبی به ایرانی نیست،امروز دیگر آرزوی عکس گرفتن با خارجیها تبدیل به آرزوی عکس انداختن آنان با ایرانیان است،امروز صف های انتظار برای ملاقات با دولت مردان ایرانی طولانی تر از گذشته شده، چون آنان نقش ایران را در تحولات بین المللی به خوبی دریافت کرده اند.امروز دیگر خبری از ارباب رعیتی نیست،وخبری از تحقیر شخصیت ایران وایرانی نیست
۴۴سال است،علم وآموزش دیگر تنها برای ثروتمندان ومرفهین نیست،زیرا این انقلاب است که علم را ،آموزش وپرورش را همگانی کرده بر خلاف طاغوتیان که برای سطوح عالی علم خط کشی فقیر وغنی داشتند.به طوری که وقتی از هویدا سر ارزانی خودکار بیک سوال کردند گفت:: «در دوران صدارت من، قیمت خودکار بیک ثابت بود و همیشه 5 ریال!»از او پرسیدند که چطور چنین حرفی میزنی.. تو تورم را از 0.3 درصد در عرض سیزده سال به 25 درصد رساندی. قیمت غذا و مسکن 25 برابر شده!هویدا میگوید: دقت کنید: من غذا و ملک را نگفتم. من خودکار را گفتم. چون کسی درس نمیخواند، کسی خودکار نمیخرید. این بود رمز مدیریت و عوامفریبی شاهنشاه اعلیحضرت و من.
ما با یک خودکار و موز دادن در مدرسه، کاری میکردیم که هیچکس نپرسد روزی 6 میلیون بشکه نفت کجا میرود؟
امروز ۴۴ساله شدیم وان شاالله تا ظهور امام زمان این انقلاب در سطوح عالی جهان خواهد درخشید ،وچشم فتنه گران وبدخواهان را کور خواهد کرد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حمایت از انقلاب، چهل و چهارسالگی انقلاب اسلامی، راهپمیایی 22 بهمن، ایستادگی انقلابی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو