برگزاری اردوهای راهیان نور سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برپایی اردوی فرهنگی راهیان نور، فرصتی ارزشمند برای تبیین ارزشهای دفاع مقدس است.
برگزاری اردوهای راهیان نور سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی
1401/12/11 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
145708
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مجتبی شجاعی در گفت وگو با خبرنگار زنان نیوز از زاهدان افزود: تلاش برای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و تبیین فرهنگ غنی و متعالی ایثار و شهادت گامی مهم برای نجات کشور از گزندهای دشمنان به شمار می رود.
وی بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از ۴۴ سال قبل تاکنون تلاش کرده اند که میان مردم و نظام و رهبری فاصله بیندازند و مردم را از مسیر اصلی انقلاب و صیانت از خون مطهر شهیدان دور کنند، اما هوشیاری و آگاهی و بصیرت و دشمن شناسی ملت و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری توانسته نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان را خنثی کند.
شجاعی ادامه داد: مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال نشان دادند که پاسدار خون شهیدان بوده و برای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس در میدان عمل حضور دارند و هیچ اراده ای نمی تواند آنان را از اهداف والای انسانی و اسلامی و انقلابی دور سازد.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برپایی اردوهای راهیان نور به آشنایی فرزندان مردم از مناطق عملیاتی غرب و جنوب ایران در دوران دفاع مقدس و چگونگی مقابله رزمندگان اسلام از مرزهای میهن در برابر تهاجم دشمنان کمک می کند.
شجاعی گفت: شکل گیری گردشگری مقاومت و ایثار با هدف آشناسازی جوانان و نوجوانان با مناطق رزمی و دفاعی دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی با حضور مقتدرانه فرزندان ملت در عرصه‌های مختلف می گردد.
وی بیان کرد: رمز مهم ماندگاری و صلابت نظام اسلامی، شجاعت، فداکاری، پایمردی، ایثار، از خودگذشتگی و روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل تهدیدات و هجمه های دشمنان بوده، زیرا رزمندگان اسلام برای دفاع از امنیت و آرمان‌های نظام اسلامی و میهن و صیانت از ارزشهای اسلامی و انقلابی مقتدرانه در صحنه مقاومت و پایداری حضور داشتند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهیان نور، فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار نظام جمهوری اسلامی، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان،فرهنگ ایثار، مناطق عملیاتی جنوب، مناطق عملیاتی غرب، دانشجویان بسیجی ، دختران بسیجی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو