عرضه تولیدات زنان روستایی مرزن آباد در جشنواره گل نرگس ماسال/ جاذبه های طبیعی مرزن آباد فرصتی مناسب برای رونق گردشگری

بخشدار مرزن آباد گفت: حضور زنان فعال و پرتلاش روستایی در جشنواره گل نرگس که در ۱۶ الی ۱۹ اسفندماه برگزار میشود؛ بستری مناسب برای عرضه تولیدات و توانمندی های آنان است.
عرضه تولیدات زنان روستایی مرزن آباد در جشنواره گل نرگس ماسال/ جاذبه های طبیعی مرزن آباد فرصتی مناسب برای رونق   گردشگری
1401/12/15 - 08:29
تاریخ و ساعت خبر:
145782
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مازندران مهدی صادقی در گفت و گو با خبرنگار زنان نیوز یی اظهار کرد: این جشنواره با حضور میهمانان کشوری ، استانی و شهرستانی در روستای زیبای ماسال بخش مرزن آباد برگزار میشود.
وی بحث برندسازی این گل زیبا و طلایی رنگ و از سویی دیگر معرفی تولیدات و توانمندی های روستاییان بخش مرزن آباد را از جمله اهداف چنین جشنواره ای دانست.
بخشدار مرزن آباد افزود : زنان روستایی به عنوان تولیدکننده در زمینه های مختلف کشاورزی ، صنایع دستی و گل و گیاه فعالیت های خوبی دارند و در این جشنواره هم بانوان تولید کننده روستاهای این بخش حضور پررنگ خواهند داشت.
صادقی با اشاره به اینکه در این جشنواره غرفه های مختلفی از تولیدات و محصولات روستاییان به عرضه گذاشته می‌شود خاطر نشان کرد: در غرفه های که برای این جشنواره لحاظ شد، برخی بانوان کارآفرین روستایی تولیدات و توانمندی های خود را به نمایش خواهند گذاشت.
وی با بیان اینکه وجود هزاران جاذبه طبیعی و گردشگری در ۱۰۳ روستای بخش مرزن آباد، فرصت مناسب توسعه گردشگری در این سکونت‌گاه‌ها است؛ اظهارکرد: باید ظرفیت‌های بکر گردشگری روستاهای بخش مرزن آباد را به نحو مطلوب شناخته و به سرمایه گذاران و گردشگران شناسانده شود .
سارا آمی احمدی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مازندران، مرزن آباد، تولیدات زنان روستایی، جشنواره گل نرگس، جاذبه های طبیعی مرزن آباد ، اقتصاد مقاومتی ، اشتغال زایی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو