امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش

اهل سنت هم مانند تشیع به ظهور حضرت مهدی موعود(عج) اعتقاد دارند

مولوی شهنوازی گفت: تمام اقشار جامعه اسلامی اعم از شیعه و سنی به ظهور حضرت مهدی موعود(عج) اعتقاد دارند.
اهل سنت هم مانند تشیع به ظهور حضرت مهدی موعود(عج) اعتقاد دارند
1401/12/16 - 13:44
تاریخ و ساعت خبر:
145825
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مولوی محمدعلی شهنوازی، امام جمعه اهل سنت خاش، در گفت وگو با خبرنگار زنان نیوز در خاش افزود: تنها تفاوت در دیدگاه و روایات این است که اهل تشیع به متولد شدن و غیبت امام مهدی عقیده دارند، اما جامعه اهل سنت می گویند، در آخر الزمان ایشان متولد می شوند و از نوادگان پیامبر اسلام هستند.
وی بیان کرد: در روایات آمده؛ امام زمان برای اجرای عدالت و مقابله با دشمنان اسلام ظهور می کنند و حضرت عیسی مسیح نیز ایشان را در اتباع از سنت های پیامبر اسلام یاری می رسانند.
مولوی شهنوازی ادامه داد: برای اسلام باعث افتخار هست که یکی از فرزندان رسول الله صلی الله و علیه وسلم در کنار نبی بزرگ و اولوالعزم مانند حضرت عیسی مسیح علیه السلام حضور خواهد داشت‌.
امام جمعه اهل سنت خاش تصریح کرد: اسلام دینی واحد و توحیدی بوده که با آمدن آن تمام ادیان الهی منسوخ گشته و همگان در قالب امت اسلامی قرار می گیرند، بنابراین همگان به عظمت و ختم نبوت پیامبر رحمت اعتقاد دارند و بر همین اساس عیسی مسیح علیه السلام در موقع نماز به امام مهدی اقتدا می کنند.
وی اظهار کرد: همه اقشار امت اسلامی باید با وحدت رویه و همبستگی و اتحاد یکپارچه به احیای اسلام و کلمه الله بیندیشند و مسیری را طی کنند که در آن عدل و انصاف و نجات از گمراهی و ضلالت و تاریکی و ظلم و بی عدالتی و مقابله با زورگویی و نجات مظلوم هست.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اهل تسنن، مهدویت، تولد مهدی موعود، تشیع ظهور مهدی( عج)،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو