معاون هماهنگ کننده سپاه استان لرستان در جشن میلاد مهدی موعود(عج)؛

هدف دشمن از توطئه مسمومیت دختران دانش آموز، فاصله افکنی بین خانواده ها، مسئولین و نظام است

معاون هماهنگ کننده سپاه استان لرستان در جشن عید ولادت حضرت مهدی موعود،(عج) گفت: هدف دشمن از مسمومیت مدارس دخترانه فاصله انداختن بین خانواده و نظام مسیولین و مردم است.
هدف دشمن از توطئه مسمومیت دختران دانش آموز، فاصله افکنی بین خانواده ها، مسئولین و نظام است
1401/12/16 - 16:24
تاریخ و ساعت خبر:
145832
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - لرستان: جشن عید ولادت حضرت مهدی موعود، به همت امور بانوان آموزش وپرورش ناحیه دو و بسیج دانش آموزی دختران ظهر امروز در سالن اجتماعات با حضور راویان خواهر و برادر و جمعی از مسئولین شهرستان خرم آباد برگزار شد.
در این جشن محمد محمودوند معاون هماهنگ کننده سپاه استان لرستان گفت: امروز دشمن زنان و دختران ما را هدف قرار داده است و دوربینش روی دختران مدارس زوم کرده است و مربیان فرهنگی پرورشی باید مواظب باشند.
وی اظهار داشت: معلمین پرورشی خواهران از لحاظ فرهنگی اقتصادی علمی اخلاقی و فکری در سطح بالایی قراردارید و این خودش تاثیر گذار است لذا هوشمندانه باید در مقابل دشمن عمل کنید.

محمودوند به مسمویت های دختران در سطح مدارس اشاره کرد و افزود: معلمان پرورشی با توجه به مسمومیت های که دشمن در مدارس دخترانه به راه انداخته وظایف شما در این راستا دو چندان شده است باید با درایت اقدان کنید.

معاون هماهنگ کننده به سخن امام پرداخت و خاطر نشان کرد: امام فرمودند: جمهور اسلامی ایران و انقلاب به زن ابهت و عزت داده است.
محمودند با بیان اینکه آمار زنان ما در زمینه علمی ورزشی بعد از انقلاب رشد دو چندان کرده است گفت: زنان پزشک ما قبل از انقلاب تنها ۳۵۰۰ نفربودند و بعد از انقلاب این رقم به بیش از ۶۰ هزار نفر رسیده است.
وی در ادامه گفت: ما تا سال ۵۷ زنان نویسنده ما،۱۰نفر بودند ولی امروز به برکت جمهوری اسلامی ۲۵۰۰ مولف زن و ۸۴۰ ناشر زن داریم و اینا عزتی است که انقلاب به زن داده است.

این مسئول تصریح کرد: در زمان طاغوت زن فقط به قول خودشان برای زیبایی و دلربایی بوده است یک خبرنگار زن در مصاحبه ای از شاه پرسید نظرت در مورد زن چیست؟ در جواب گفت زن برای زیبایی و دلربایی است در صورتی که اسلام میگوید نه زنان باید از لحاظ علمی فرهنگی اقتصادی اجتماعی ورزشی باید در اوج قرار بگیرد.
محمودوند به درخشش زنان در سطح بین المللی اشاره کرد و ابرازداشت: یک زمانی زنان در سطح استان فقط ۸ مدال طلا کسب نمودند ولی با توجه به عزتی که انقلاب به زنان داده است امروز از لحاظ مدال آوری در سطح بین المللی قرار گرفتند و جمهوری اسلامی زن را به اوج رسانده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان لرستان افزود: دشمن اگر امروز دختران ما را در مدارس مسموم میکند چون میداند که انقلاب و تمدن نوین اسلام زن را در همه عرصه ها در راس قرار داده است لذا آنها را هدف قرار داده است تا بین خانواده ها نظام و مسیولین و مردم فاصله بندازد. ولی، ما اجازه نخواهیم داد.
خبرنگار: کبری دریکوند
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان لرستان،جشن میلاد مهدی موعود(عج)، مسمومیت دانش آموزان دختر، توطئه علیه نظام،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو