گلستان زیر سایه آفتاب عالم تاب/ مردم پای کار جشن عید امید + تصویر

مراسم «گرگان شهر انتظار» در ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود «عج» در نیمه شعبان در شهرستان گرگان برگزار شد و مردم گلستان زیر سایه آفتاب عالم تاب غرق شادی و سرورند.
گلستان زیر سایه آفتاب عالم تاب/ مردم پای کار جشن عید امید + تصویر
1401/12/17 - 20:59
تاریخ و ساعت خبر:
145881
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حضور دیدنی و بی‌نظیر مردم انقلابی و ولایی شهرستان گرگان در جشن گرگان در شهر انتظار از میدان ولی عصر تا میدان فخرالدین اسعد گرگانی در نیمه شعبان برگزار شد.
در ایستگاه عاشقی هر کس به نوعی عشق و ارادت خویش را به امام زمان «عج» نشان می‌دهد یکی با پخش آش نذری و دیگری با اهدای بادکنک منقش به جشن «گرگان شهر انتظار» تولد مهدی موعود «عج» را تبریک می‌گوید.

اما تابلوی سفید، زیبا و بزرگی که در این جشن خودنمایی می‌کرد و عاشقان امام عصر «عج» دزد و دل خودشان را با مهدی موعود بر این تابلو حک کردند.
دختری در میان جمعیت در حالی که بادکنک سفید زیبایی در دست داشت در گفت و گو با خبرنگار طنین یاس گفت: امروز آمدم تا در جشن آقا امام زمان(ع) شرکت کنم و تولدش را با همه وجودم تبریک بگویم.
حال و هوای این جشن وصف ناشدنی است کودک و پیر و جوان همه با اشتیاق فراوان در جشن انتظار شرکت کردند تا ولادت حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) شرکت کنند و انصافا مردم به خوبی پای کار آمدند و در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این جشن تلاش کردند.
در حاشیه این مراسم باشکوه و دیدنی بسیج جامعه زنان شهرستان گرگان با برگزاری مسابقه‌ای بین کودکان دهه‌ی نودی، جشن نیمه شعبان را خاطره‌انگیز کرد.

در این مسابقه کودکان باید یک جمله زیبا در وصف امام زمان(عج) بیان می‌کردند و دهانشان را با شیرینی میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) شیرین می‌کردند و سپس جایزه خود را دریافت می‌کردند.
هر کدام از کودکان احساس پاکشان را نسبت به امام زمان(عج) بیان می‌کردند یکی می‌گفت من عاشق امام زمانم هستم دیگری برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) دعا کرد و دیگری خود را سرباز باوفای اما عصر معرفی کرد.

یکی شعری در وصف امام زمان(عج) سرود و دیگری با زبان کودکان تولد حضرت مهدی(عج) تبریک گفت.
جملات کودکان که صادقانه و بی آلایش بر زبان جاری میشد بسیار شنیدنی و لذت بخش بود.









سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشن بزرگ نیمه شعبان، استان گلستان، مراسم گرگان شهر انتظار،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو