وقتی مسجدی تفرقه تقسیم می کند! / شوآف عبدالحمید با زنان حاضر در مسجد مکی

مولوی عبدالحمید که کلیپی از سان دیدن خود از زنان بی حجاب و بدحجاب را در روزهای اخیر رسانه ای کرده است، باید پاسخ گوی برخی از ابهامات باشد اینکه شما که اجازه حضور به زنان برای نماز جماعت را نمی دهید چه شد بی حجاب ها را با شربت و شیرینی استقبال کردید یا چرا امسال تصمیم به باز گشایی نمایشی و محدود گرفتید؟ آیا به فتوای جدیدی رسیدید؟آیا احکامتان ظرف چند ماه اخیر تغییر کرده ؟ یا اساساًرفتارتان را با اربابان خارجیتان تنظیم کرده اید.
وقتی مسجدی تفرقه تقسیم می کند! / شوآف عبدالحمید با زنان حاضر در مسجد مکی
1402/01/28 - 11:04
تاریخ و ساعت خبر:
147020
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمان: کلیپ شوآف از مسجد مکی (بخوانید ضرار) در فضای مجازی با تکنیک فیلمبرداری خاص و حضور زنان بی حجاب و کم حجاب و سان دیدن مولوی عبدالحمید از آنان در روزهای اخیر به بهانه بازدید از این اثر چند نکته دارد
۱_شما که اجازه حضور به زنان برای نماز جماعت را نمی دهید چه شد بی حجاب ها را با شربت و شیرینی استقبال کردید.
۲_آیا در غیر عید نوروز هم به همین راحتی اجازه حضور می دهید؟
۳_آیا این زرق وبرق با فقر مردم در اطراف مسجد قابل جمع است.؟
۴_اگر رفتار شما "مکی" نشینان طبیعی است چرا گزینشی از یک خانواده مصاحبه حضور و افتخار به شما و مهمان نوازی کردید..
۵_اگر رفتار شما تصنعی نیست؛ لطفی بفرمایید اجازه بدهید همه آزادانه وارد مسجد بشوند و در کنار بازدید عمومی اعلام کنید هزینه این مسجد را از کجا آوردید.
۶_بفرمایید اگر اینجا مسجد است چرا باید بدحجابان و بی حجابان حرمت آن را هتک کنند. (البته پاسخ را از فقه خودتان بدهید توقعی از فقه شیعه نیست)
۷_سوال مهم اینجاست: چرا امسال تصمیم به باز گشایی نمایشی و محدود گرفتید؟ آیا به فتوای جدیدی رسیدید؟آیا احکامتان ظرف چند ماه اخیر تغییر کرده ؟ یا اساساًرفتارتان را با اربابان خارجیتان تنظیم کرده اید.
۸_شما که فریاد گر رفراندوم بودید آیا تنها برای تولیت این مسجد فقط در شهر زاهدان اجازه رفراندوم می دهید.
۹_شما که تهیه وساخت این شواف کلیپ را به اینترنشنال و بی بی سی دادید.، آیا اجازه می دهید دلالان رسانه ای با همین فرمان از اقدامات نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان و از خدمات نظام به اهل تسنن که همیشه متعلق به ایران و عزیز ایران اسلامی هستند، کلیپ تهیه کنند.
۱۰_شما که اینقدر عربده از طرفداری از زنان را سر می دهید بفرمایید،باکدام احکام وبااستناد به کدام فقه تعدد زوجات را بدون شرایط خاص خودش برخود وهم پیال های تان مجاز می دانید.
نکته پایانی بااین شومن بازی ها و رفتارهای نمایشی : هیچ وقت نخواهید توانست بین شیعه و سنی تفرقه بیندازید، شیعه و سنی سال هاست در کنارهم و با حفظ وحدت از بسیاری از سختی ها گذر کردند و بعد از این هم چنین خواهد بود و شما وامثال شما هیچ وقت دلتان با مردم هم وطنتان نبوده قبله آمال وآرزوی شما دشمنان قسم خورده این نظام و این کشورند که اگر دست ناپاکشان برسد شیعه وسنی را به مسلخ می برند شاید قصه تلخ عراق و سوریه مشتی از یک خروار جنایت داعشیان و داعشی زادگان باشد.
سنجری
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مولوی عبدالحمید، مسجد مکی، حضور زنان بی حجاب و بدحجاب، تفرقه افکنی، شیعه و سنی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو