دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی خراسان جنوبی:

رویداد ملی "افول ابرهه" با حضور ۵۰ گرافیست کشوری در شهرستان طبس برگزار می‌شود

رحیم آبادی گفت: همزمان با پنجم اردیبهشت ماه و سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس؛ رویداد ملی "افول ابرهه" به منظور گرامیداشت این ایام با حضور ۵۰ گرافیست و طراح کشوری در شهرستان طبس برگزار می شود.
رویداد ملی
1402/02/04 - 14:00
تاریخ و ساعت خبر:
147374
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان جنوبی، امین رحیم آبادی دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی خراسان جنوبی (رواق) در جمع خبرنگاران، از برگزاری رویداد ملی "افول ابرهه" همزمان با سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس خبر داد و گفت: این رویداد از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه در شهرستان طبس برگزار می‌شود.
وی مطرح کرد: رویداد ملی افول ابرهه در زمینه‌های طراحی پوستر، تصویر سازی، کاریکاتور و موشن گرافیک با محوریت شکست آمریکا در صحرای طبس با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.
رحیم آبادی از دعوت و حضور ۵۰ هنرمند گرافیست و طراح کشوری در این رویداد ملی خبر داد و گفت: فراخوان ثبت نام این رویداد از ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شد و ثبت نام برای عموم هنرمندان آزاد است.
دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی خراسان جنوبی (رواق) گفت: متقاضیان حضور در رویداد ملی " افول ابرهه" ابتدا پنج اثر را به عنوان رزومه کاری خود به مجمع ارسال می‌کنند و بعد از بررسی و برخورداری از حداقل شرایط تخصصی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.
وی بیان کرد: رویداد ملی افول ابرهه از ظهر روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت با بازدید از صحرای طبس محل واقعه شکست آمریکا آغاز می شود و تا هشتم اردیبهشت ماه در محل رواق امام خمینی (ره) آستان مقدس امامزاده حسین ابن موسی الکاظم این شهرستان با ارائه آثار گرافیکی عرصه انقلاب اسلامی و داوری اساتید ادامه خواهد داشت.
دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی خراسان جنوبی (رواق) با بیان اینکه آثار ارسالی توسط اساتید کشوری همچون استاد صابر شیخ رضایی، علیرضا حصارکی و حسین براتی داوری می‌شوند، افزود: آثار تولیدی به این رویداد به صورت فردی و یا به صورت گروهی است.
رحیم آبادی با اشاره به اینکه رده سنی شرکت کنندگان در این رویداد از ۱۷ سال به بالاست، عنوان کرد: علاقمندان از استان‌های تهران، اردبیل، قم، اصفهان، کرمانشاه، مازندران، مرکزی، یزد و شهرستان های استان خراسان جنوبی در این رویداد ملی ثبت نام کرده و حضور خواهند داشت.
دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی خراسان جنوبی (رواق) بیان کرد: انتشار و رونمایی از آثار تولیدی این رویداد ملی در تیر ماه و همزمان با هفته مبارزه با حقوق بشر آمریکایی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: حامیان برگزاری این رویداد حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان، معاونت فرهنگی و هنری سپاه انصارالرضا (علیه السلام)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، فرمانداری شهرستان طبس، آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم علیه السلام و ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس هستند.
رحیم آبادی اظهار داشت: این رویداد در سنوات قبل به صورت منطقه‌ای و کارگاهی تنها در شهرستان بیرجند توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی برگزار میشده است، اما به صورت ملی و داوری تخصصی با حضور اساتید کشوری امسال برای اولین بار برگزار می شود.
دبیر مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی خراسان جنوبی (رواق) خبر داد: یک هفته بعد از برگزاری رویداد ملی افول ابرهه در طبس؛ فراخوان شرکت مجازی این رویداد نیز برگزار می‌شود.
انتهای‌ پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رویداد ملی " افول ابرهه"، پنجم اردیبهشت ، واقعه طبس، خراسان جنوبی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو