طی برگزاری "رویداد اتم "جوانان برتر قم انتخاب شدند/فاطمه مدلل جوان برتر قمی ر حوزه مشاوره و مددکاری

مسئول برگزاری رویداد اتم گفت: رویداد ملی اتم، با هدف انتخاب جوان برتر هر استان در زمینه نوآوری اجتماعی و با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برگزار و جوانان برتر استان قم انتخاب شدند.
طی برگزاری
1402/02/09 - 23:41
تاریخ و ساعت خبر:
147543
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت‌الاسلام علی حسنی‌پور مسئول برگزاری رویداد اتم گفت: رویداد ملی اتم، با هدف انتخاب جوان برتر هر استان در زمینه نوآوری اجتماعی و با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برگزار و جوانان برتر استان قم انتخاب شدند.
وی افزود: این رویداد(من یک اتم هستم )، با محوریت حل مسائل عمومی کشور به صورت خلاقانه و از طریق مشارکت مردمی است و بهترین افراد را در این زمینه معرفی می‌کند‌.
این فعال رسانه‌ای گفت: این رویداد با تمرکز بر حل مسائل عمومی در سطح شهرستان، استان و کشور و با تاکید بر توانایی جوانان در حل مسئله برگزار می‌شود که برترین‌های آن، بخش اعظمی از امتیازات جوان برتر سال را کسب می کنند.
حجت الاسلام حسنی‌پور ادامه داد: ملاک‌های اساسی برای انتخاب هر فرد یا گروه به‌عنوان یک اتم، مردمی بودن، قابلیت تکثیر و توزیع بودن اقدامات و شیوه کاری الگو‌ها و نیز شاخصه خلاقیت است.
در این رویداد فاطمه مدلل در حوزه مشاوره و مددکاری و محمدعلی فیروزجاهی در حوزه فعاليت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی و حجت‌الاسلام رضا اسدنژاد در حوزه آموزش و فعاليت‌های فرهنگی تربیتی به عنوان جوانان برتر استان قم انتخاب شدند.
انتهای پیام./*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رویداد اتم، جوانان برترقم، حل مسائل عمومی کشور،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو