جشن روز معلم با حضور مسئولین، فرهنگیان و دانش‌آموزان در دبستان شهید زوارزاده برگزار شد

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چناران، ضمن خیر مقدم به مدعوین و گرامیداشت دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به نام روز معلم گفت: معلمي شغل نیست بلکه عشق است، عشق الهي و آسماني که پروردگار مهربان به انسان عطا نموده است.
جشن روز معلم با حضور مسئولین، فرهنگیان و دانش‌آموزان در دبستان شهید زوارزاده برگزار شد
1402/02/12 - 20:29
تاریخ و ساعت خبر:
147681
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محسن رهنما مدیر آموزش و پرورش شهرستان چناران، ضمن خیر مقدم به مدعوین و گرامیداشت دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به نام روز معلم گفت: معلمي شغل نیست بلکه عشق است، عشق الهي و آسماني که پروردگار مهربان به انسان عطا نموده است.
حجت الاسلام والمسلمین تاجی درباره ارزش کار معلم گفت: خداوند به صراحت جایگاه معلمان را نزد انبیاء دانسته و اجر و پاداش بزرگی برای آنان در نظر گرفته است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان چناران اذعان کرد: بزرگترین انسانهای روی زمین ثمره تلاش معلمان بودند و فرهنگیان سفینه نجات بشریت هستند.
در ادامه دانش آموزان دبستان شهید زوارزاده به سرپرستی محسن آدینه و گروه سرود عاشقان حریم ولایت به سرپرستی محسن محمدی سرود سلام فرمانده ۲ را اجرا کردند.

در بخش دیگری محسن مه آبادی در این مراسم ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مرتضی مطهری، معلمان را یکی از موثرترین افراد جامعه دانست.
فرماندار شهرستان چناران با اشاره به اینکه رشد و شکوفایی و بالندگی علمی، فرهنگی و اخلاقی جامعه، مرهون تلاش و مجاهدت معلمان و فرهنگیان است افزود: معلمان به عنوان مجریان تربیتی و آموزشی نظام تعلیم و تربیت نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.
مه آبادی با بیان اینکه آموزش‌ و پرورش و معلمان در توسعه جامعه نقش کلیدی دارند، افزود: شأن و جایگاه معلم از ارزش بالایی برخوردار است و همه ما، خود را مدیون به تلاشهای معلمین عزیز می دانیم.









مداح / خبرنگار و فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان چناران
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جسن روز معلم، دبستان زوارزاده چناران، شهادت استاد مطهری ، شغلی شبیه به شغل انبیاء، تربیت نسل آینده ، ارتقاء غلمی کشور، معلمین ایران اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو